Świąteczny QUIZ
Zapraszam Was do świątecznego quizu bo konkurs to za duże słowo. Poniżej znajdują się cztery pytania.
1. Podaj nazwisko kierowcy, który w jednym z wyścigów F1 zdobył 1.3 punku. Mile widziany rok oraz miejsce rozgrywania tego GP.
2. Który z kierowców przeżył wypadek, w którym został poddany przeciążeniu prawie 180G? Dla ułatwienia powiem, że sylwetka tego kierowcy była już kiedyś prezentowana na blogu. Dodatkowo można podać nazwę wyścigu oraz rok.
3. Podaj nazwisko kierowcy, który jako jedyny w historii w jednym z sezonów prowadził na każdym okrążeniu każdego wyścigu, w którym odniósł zwycięstwo.
4. Kto jest na zdjęciu poniżej. Dla ułatwienia powiem, że to nie ja:
Na prawidłowe odpowiedzi czekam w komentarzach. Zwycięży osoba, która najszybciej odpowie na wszystkie pytania. Jak będzie za trudno to postaram się umieścić stosowne podpowiedzi.
(24 Dec 12:09)
1. 1955 Argentine Grand Prix – Umberto Maglioli
2. 1977 Silverstone – David Purley
3. Jenson Button
4. Robert Kubica
(24 Dec 14:30)
1. 1955. Grand Prix Argentyny – Umberto Maglioli w Ferrari
2. 1977. Grand Prix W. Brytani – David Purley w LEC-Ford
3. 1952. Alberto Ascari w Ferrari wygrał 6 na 6 wyścigów ( w ostatnim stracił punkt za najszybsze kołko na rzecz José Froilanem González'a)
4. Robert Kubica jeszcze za czasów kartingu
(24 Dec 15:50)
1. 1955 | GP Argentyny | Umberto Maglioli, chociaz na Wikipedii podaja 1.33 😉
2. 1977 | GP Silverstone | David Purley
3. 1969 | Jackie Stewart (troche strzelam) 😉
4. nie mam pojecia 😉
(24 Dec 20:58)
1. 1955 r – GP Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 r – GP Wielkiej Brytanii – David Purley
3. 2002 r – sezon 2002 – Michael Schumacher
4. Z brwi wynika, że to Robert Kubica w kartingu.
(24 Dec 23:28)
1. 1955 Grand Prix Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 GP WB Silverstone – David Purley
3. Ayrton Senna
4. Robert Kubica, tego nosa nie da się nie rozpoznać 😀
(24 Dec 23:38)
1. 1955 Grand Prix Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 Grand Prix W. Brytani – David Purley
3. Stirling Moss
4. Rober Kubica
(25 Dec 00:51)
Chciałem odpisać ale sądzę, że Macieju91 ma rację. Nie jestem pewien co do 4. Kubica w kartingu miał inny kask…
(25 Dec 01:30)
@Ravf http://www.singaporegp.org/wp-content/uploads/200… tu jest robercik w bardzo podobnym kasku( inne naklejki) kombinezon rowniez podobny
PS: ja nie jestem pewien 3 😉
(25 Dec 01:37)
@Ravf, zdjęcie może być fotomontażem. Tu raczej chodzi o osobę na podstawie twarzy, a nie ubioru, który być może ma znaczenie maskujące. Z twarzy wynika że to Kubica. Oczy, oraz nasada nosa i brwi. A może to tylko moje życzenie? 🙂
(25 Dec 03:03)
O kurczę, przez to trzecie pytanie nie mogłem zasnać! Ale podchwytliwe! 😀
Postanowiłem przyjąłąć milczenie admina jako dezaprobatę dla naszych odpowiedzi, oraz jako inteligentną zachęte do zwiększenia naszego wysiłku w kierunku znalezienia tych właściwych. Zwiększyłem więc wysiłek, i robię korektę (jeśli można).
1. 1955 r – GP Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 r – GP Wielkiej Brytanii – David Purley
3. 1965 r – Jim Jim Clark na Lotusie
4. Robert Kubica.
Zwiększając wysiłek, na pierwszy ogień wrzuciłem Lotusa, w którym zakochałem się mając ok. 12 lat bez wzajemności. Może tym razem…
(25 Dec 03:41)
To ja pojadę na łatwiznę 🙂
1. 1955 r – GP Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 r – GP Wielkiej Brytanii – David Purley
3. Juan Manuel Fangio ??
4. Robert Kubica.
(25 Dec 10:06)
Ja nie mam wątpliwości że to Robertos :
http://img695.imageshack.us/gal.php?g=bildeg.jpg
Mam nadzieję że nie zostanę wykluczony z gry za podpowiadanie 😀
(25 Dec 11:39)
@Phil, to ty jeszcze grasz? 😀 Myślałem że tylko ja 😀
Zawaliłem kawał nocy, ale jeszcze zwiększe wysiłek. Tobie też radzę 😀 Jak nic nie wyjdzie, to przynajmniej wchłoniemy trochę więcej wiedzy 🙂
(25 Dec 11:45)
1. 1955 GP Argentyny Umberto Maglioli
2. 1977 Silverstone David Purley
3. Jim Clark
4. Robert Kubica
(25 Dec 11:54)
Ciężkie to trzecie pytanie, przydała by się jakaś dyskretna podpowiedź. Ktoś jest za? 🙂
(25 Dec 12:09)
@ MrBigStuff
Pogłębiając swoją wiedzę i próbując rozszyfrować pytanie trzecie naszła mnie taka refleksja, mianowicie szukam i szukam przesłanek spełniających założenia pytania trzeciego w źródłach o Formule 1. Niestety, jak do tej pory nie znalazłem nic.
Odkryłem natomiast troszkę inną dyscyplinę i innego kierowcę który tego dokonał. W 2002 roku niejaki Witalij Pietrow zdominował Puchar Łady, wygrywając wszystkie możliwe wyścigi, zdobywając wszystkie możliwe do zdobycia punkty i prowadząc na każdym "okrążeniu" tej serii.
Ciekawe czy to o niego chodziło hehehe 😀
(25 Dec 12:10)
Tak naprawdę, to już nie mam pewności które pytanie zawaliliśmy 😀
(25 Dec 12:17)
@Phil, zataczasz coraz szersze kręgi…
(25 Dec 12:37)
@ Pierma
No co 😀 Trochę humoru na tej stronce też się przyda 🙂
(25 Dec 12:54)
3. Vettel na Monza w STR wygrał jeden wyścig i cały czas prowadził ;p
(25 Dec 12:57)
@ Patryk
To co napisałeś nie jest do końca prawdą 🙂
Vettel prowadził przez 49 okrążeń, Kovalainen w McLarenie prowadził przez 4 okrążenia 😀
Źródło : http://f1wm.pl/php/rel_gen.php?rok=2008&nr=14…
(25 Dec 14:09)
Musze przyznać, że to 3 pytanie jest bardziej skomplikowane niż sądziłem. Pogrzebałem trochę i już wiem, że Alberto Ascari w 1952 nie prowadził na każdym okrążeniu wyścigu, który wygrał Belgia i Włochy).
(25 Dec 14:15)
To i ja robię poprawkę jeśli można 😛
1. 1955 Grand Prix Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 Grand Prix W. Brytani – David Purley
3. znalazłem takowych więcej :O: Jose Froilan Gonzalez, Mike Hawthorn, Peter Collins
4. Rober Kubica
(25 Dec 14:24)
@Phil, mówiłem że zdobędziemy więcej wiedzy 😀
Jedyne czego jestem pewien na 100% to odpowiedzi na drugie i czwarte pytanie. To na pewno był David Purley, a na zdjęciu jest Robert Kubica,. ale nie będę podpowiadał skąd o tym wiem 🙂 Największe wątpliwości mam co do odpowiedzi na trzecie pytanie, podobnie chyba jak większość z nas. Konstrukcja pytania stwarza szerokie pole do poszukiwań, ale chyba nie poza F1 😀 Moja opera przecedziła tony internetu, i nie może znaleźć właściwej odpowiedzi. Chyba zmienię przeglądarkę!
(25 Dec 15:25)
3. Bernd Maylander
http://f1zone.pl/news/3882/bezpieczenstwo_pan_bez…
(25 Dec 18:37)
O ile dobrze rozumiem to w pytaniu 3 najprawdopodobniej chodzi o Jackiego Stewarta. W sezonie 1970 prowadził na każdym okrążeniu każdego wyścigu, w którym odniósł zwycięstwo, czyli w 1 (GP Hiszpanii) 😉
Czyli podsumowując:
1. 1955 | GP Argentyny | Umberto Maglioli
2. 1977 | GP Wielkiej Brytanii| David Purley
3. 1970 | GP Hiszpanii | Jackie Stewart
4. Robert Kubica
(25 Dec 20:06)
@Ravf
Też podejrzewałem tu jakiś podstęp tego typu, ale wolałem nie ryzykować.
Do wszystkich oprócz 3. jestem prawie na 100% pewny.
@MrBigStuff
Zlitujże się człowieku i weź coś napisz ;D
(25 Dec 20:20)
Zacząłem już miotać się po internecie, i musiałem zrobić przerwę, bo jeszcze bym jakąś głupotę zapostował. Po powrocie zacząłem mieć wątpliwości co do odpowiedzi na czwarte pytanie. Niby kolory kombinezonu Roberta się zgadza, ale nasada nosa za gruba. Kubica ma wąski nos. Może to światło go pogrubiło? Sam już nie wiem. Chyba zaraz znowu zacznę się miotać.
(25 Dec 20:33)
Uważaj, żeby sobie tym miotaniem krzywdy nie zrobić ;). Ja też zaczynam wątpić – to by było za łatwe (pamiętacie chyba poprzedni konkurs).
(25 Dec 20:56)
Tak Wam dobrze idzie, że postanowiłem się nie wtrącać. Jak już ustalicie ostateczną wersję to czekam na odpowiedzi 😉
(25 Dec 21:00)
No to kiedy rozstrzygnięcie? Jest jakiś termin?
(25 Dec 23:32)
Czyżby te widniejące powyżej klocki wystarczyło tylko odpowiednio poskładać? Jeśli tak, to możliwości pozostaje niewiele, a do tego Kubica byłby pewniakiem. Jeśli nie, to byłby dużo większy problem.
Robert ! Zajrzyj tu i pomóż nam 😀
(25 Dec 23:59)
poprawka trzecia – mam nadzieję, że ostatnia 😉
1. Grand Prix Argentyny – 1955 – Umberto Maglioli
2. Grand Prix W. Brytanii – 1977 – David Purley
3. Jose Froilan Gonzalez – 1954
Mike Hawthorn – 1958
Peter Collins – 1958
Richie Ginther – 1965
4. Robert Kubica
(26 Dec 00:15)
Chyba w końcu udało mi się odnaleźć odpowiedź na pytanie nr.3
W 1958 roku Mike Hawthorn wygrał GP Francji na torze Reims-Gueux prowadząc przez wszystkie 50 okrążeń, to było jego jedyne zwycięstwo w sezonie.
Finalnie :
1. 1955 Grand Prix Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 GP WB Silverstone – David Purley
3. Mike Hawthron
4. Robert Kubica, tego nosa nie da się nie rozpoznać 😀
(26 Dec 00:40)
Uuuu! Jest w czym wybierać. Ale Jose Froilan Gonzalez, Mike Hawthorn, Peter Collins już byli w pierwszym poście u Gera. Co prawda on nie sprecyzował który z nich, ale ty już wykluczyłeś Mike Hawthron’a przed chwilą. Stewart też już wykluczony – no, chyba że błądzimy przy czwartym pytaniu, a wtedy każdy jest możliwy 😀
(26 Dec 00:40)
* (prawie 202 km/h 52 lata temu!)
(26 Dec 00:43)
Maly update 😉
1. 1955 | GP Argentyny | Umberto Maglioli, chociaz na Wikipedii podaja 1.33
2. 1977 | GP Silverstone | David Purley
3. 1965 | Jim Clark [1]
4. Dalej nie wiem (chociaz moze to i Kubika)
ZRODLO:
[1] http://f1-grandprix.com/?page_id=16
"(…) the Ford Cosworth DFV 3.0 V8 engine, the power plant that would go on to dominate Formula One for nearly two decades. Born of a partnership between Team Lotus and Ford, the Cosworth DFV brought two-time F1 World Champion Jim Clark just his second Grand Prix victory since his dominant 1965 season, where Clark led every lap of every race he finished."
(26 Dec 00:44)
@ Pierma
Powiem tak, pytanie jedno, 6 możliwych i poprawnych odpowiedzi więc albo remis i uścisk dłoni kilku zwycięzców albo zmiana/sprecyzowanie pytania na takie w którym poprawna będzie tylko jedna odpowiedź 🙂 Albo całkowicie wywalamy 3. pytanie i wygrywa Macz.
Wybór jest 🙂
(26 Dec 00:49)
Nie byłbym taki pewien czy szóstka przeze mnie wymieniona to wszyscy, którzy spełniają kryterium zadane w pytaniu… możliwe, że jest ktoś jeszcze. W każdym razie całą szóstkę w całości jako pierwszy chyba ja podałem 😀
(26 Dec 00:57)
@ Phil, obyś się nie mylił. Myślę jednak, że ty też zacząłeś się już miotać 😀
Pytanie dotyczyło każdego okrążenia każdego wyścigu, i tu leży pies pogrzebany. Gdy szukałem odpowiedzi długo intensywnie, to sens pytania ulatniał mi się – wiesz jak to jest gdy się za długo siedzi przed monitorem… 😀 Ostatecznie jest sobota i niedziala, i przyjemne z pożytecznym – fajna zabwa oraz edukacja, – tylko obawiam się, czy zdążymy do poniedziałku. 🙂
(26 Dec 01:01)
@Phil
Zgadzam się. Wywalmy trójkę, ale tylko w tym wypadku, jeśli te 6 odpowiedzi jest poprawnych. Moim zdaniem, ponieważ chodzi o “jedynego w historii”, więc żaden z wymienionych nie pasuje w tym kontekście, albo tylko jeden. Widać czegoś nie wiemy 🙂
@Gera, dobra robata. Przynajmniej wiemy czego się trzymać, lub nie trzymać 😀
(26 Dec 01:05)
Chyba juz ostatni update ;p
1. 1955 | GP Argentyny | Umberto Maglioli
2. 1977 | GP Silverstone | David Purley
3. 1965 | Jim Clark
4. 1999 | Monaco Kart Cup | Kubica
(26 Dec 01:07)
a jednak… zresztą już sam nie wiem – odnośnie pytania trzeciego – napisano "jedyny w historii" a ja tu takich sześciu znalazłem
1. Grand Prix Argentyny – 1955 – Umberto Maglioli
2. Grand Prix W. Brytanii – 1977 – David Purley
3. Jose Froilan Gonzalez – 1954
Mike Hawthorn – 1958
Peter Collins – 1958
Richie Ginther – 1965
Jackie Stewart – 1970
Jo Siffert – 1971
4. Robert Kubica
(26 Dec 01:10)
@ Pierma
Ja już jestem pewien, Hawthorn wygrał jeden wyścig w 1958, startował z Pole Position na Ferrari Dino 246, z czasem 2:21,700 wygrał qual o 0,7 sek. z Luigim Musso na takim samym wozie. Mike przejechał na oponach Engelberta 50 okrążeń czyli 100% wyścigu. Na 45. kółku ustanowił FL, miał najwyższą średnią prędkość (prawie 202 km/h 28 lat temu!). Później ani razu już nie wygrał mimo że zdarzało mu się startować z PP.
(26 Dec 01:15)
@ Up
Widzę że grubsza sprawa z tym pytaniem nr.3
Ale żeby tak całkowicie rozwiać wątpliwości to myślę że raczej na pewno nie chodzi w nim o Kubicę hahahah 😀
Jose Froilan Gonzalez – 1954
Mike Hawthorn – 1958
Peter Collins – 1958
Richie Ginther – 1965
Jackie Stewart – 1970
Jo Siffert – 1971
Sporo tych jednorazowych, "absolutnych" zwycięzców. Dobre jajca będą jak organizatorowi konkursu chodziło o jeszcze kogoś innego 😀
(26 Dec 11:43)
@ Up, koledzy 😀
Do tego zestawu trzeba dorzucić jeszcze coś :
1998, David Coulthard, GP San Marino 62/62
1990, Thierry Boutsen, GP Węgier 77/77
1984, Michele Alboreto, GP Belgii 70/70
1976, Clay Ragazzoni , GP USA 80/80
1975, Jody Scheckter, GP RPA 76/76
1974, Carlos Reuterman GP RPA (69/69), GP Austrii (54/54) i GP USA (59/59)
1972, Jean-Pierre Beltoise, GP Monako 80/80
(26 Dec 11:51)
“3. Podaj nazwisko kierowcy, który jako jedyny w historii w jednym z sezonów prowadził na każdym okrążeniu każdego wyścigu, w którym odniósł zwycięstwo.”
Ja już w końcu sam nic nie wiem. Po raz ostatni decyduję się wprowadzić poprawkę i mówię :
1. 1955 Grand Prix Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 GP WB Silverstone – David Purley
3. Carlos Reuterman GP RPA (69/69), GP Austrii (54/54) i GP USA (59/59), wygrał te 3, żadnego inne w sezonie, nikt inny tego nie powtórzył !
4. Robert Kubica
Wersja finalnie finalna, jak to nie będzie to ja się poddaje 😀
(26 Dec 20:11)
Skracając trzecie pytanie można powiedzieć, że:
Prowadził od startu do mety w każdym wyścigu który wygrał.
Jak już wiemy, takich zwycięzców jest kilkunastu. Dlacze więc jedyny w historii? Z jakiego powodu? No właśnie. Z pytania wynikają tylko dwa powody dla uznania kierowcy za jedynego w historii – prowadzenie od startu do mety w wygranych wyścigach w jednym sezonie. Innych powodów nie ma. Pytanie nie dotyczy ani liczby wygranych wyścigów (“każdego wyścigu” sugeruje tylko, że było ich więcej niż jeden), ani daty, oraz ich nazwy i miejsca w którym się odbyły. Pytanie dotyczy wyłącznie samego faktu odniesienia zwycięstwa w powyższych wymienionych warunkach. Albo więc Mrbigstuff celowo pozostawił miejsce na względność naszej oceny (w co wątpię), albo postawił na niestandardową domyślność-skojarzenie. Pytanie jest niesamowite, co trzeba przyznać, i jak narazie, to właśnie za nie należy się nagroda 😀
(26 Dec 20:24)
Ja obstawiam Clarka od początku i moja wersja jest ostateczną. Mnie się wydaje, że nie tu jest pies pogrzebany i może chodzić o 4. pytanie.
Co do 3., to wydaje mi się, że trochę nieprecyzyjnie zostało sformułowane – “3. Podaj nazwisko kierowcy, który jako jedyny w historii w jednym z sezonów prowadził na każdym okrążeniu każdego wyścigu, w którym odniósł zwycięstwo.”
JEDYNY W HISTORII. Jak doszukaliście, jest ich wielu, a myślę, że zabrakło słów: KTÓRY W TYM SEZONIE ZOSTAŁ MISTRZEM lub NAZWISKO MISTRZA. Dlatego od początku obstawiam Clarka, który to w 1965r. dopuścił się takiego czynu. Dla potwierdzenia wystarczy cytat, który przytoczył @VERMADEN.
(26 Dec 20:28)
@ Pierma
Ciekawe przemyślenia, rzeczowe, fachowe i ładnie skompresowane. Szkoda że na polskich forach o F1 i nie tylko nie ma więcej takich świetnych forumowiczów. Normalnie, gdybyś mieszkał w Gdańsku to postawiłbym Ci piwo 😀
A to pytanie to kosa. Kosa absolutna. W dodatku milczenie Admina również podkręca klimat, wszechobecna niepewność i dezorientacja, domysły i podpytywania “czy myślę dobrze? czy moja odpowiedzieć jest prawidłowa ? Nie odzywa się, to pewno coś znaczy” 😀
(26 Dec 20:30)
@ Bartek
Nie wykluczone, że masz racje. Ale skoro tych słów tam nie ma zawartych to nie o to chodziło. W przedstawionej przez Ciebie i Vermaden’a sytuacji bez wątpienia mistrzem został JC i to jego nazwisko byłoby tym prawidłowym. Ale równie dobrze można by powiedzieć że chodzi o Maylandera 😀 W końcu on na swój sposób prowadził w wielu wyścigach i wiele z nich “wygrał” hehehe 🙂
(26 Dec 22:32)
@Phil
Nadaję z Wawy, ale w Gdańsk-Oliwa mam kawałek rodziny 🙂 Dotychczas nie miałem zbyt wiele czasu aby się na dłużej przykleić do jakiegoś forum o F1. Teraz mam troszkę więcej czasu. Tego bloga wybrałem z pragmatyzmu – wygody i fajnej interaktywnej prostej formy. A co do tego piwa, to czuję, że uzupełnialibyśmy się idealnie 😀
Bartek uparty, ale admin milczy. Ja jeszcze próbuję, jednak po początkowym miotaniu się nastąpiła faza poruszania się w smole. Poczułem się ogłupiony, i jak widzę, nie tylko ja 😀
(26 Dec 22:56)
@ Pierma
No popatrz, ja z kolei w Stolicy mam trochę rodzinki 😀
Bartek jest uparty ale to dobrze, ja się już poddałem 🙂
Obstawiam że to chodzi o Reutermana, nikt inny przy takiej formie pytania po prostu mi tam nie pasuje. Wygrał 3 wyścigi w jednym sezonie, podczas każdego z nich prowadził na każdym okrążeniu, jako jedyny w sezonie i mam nadzieję że w historii. 😀 Tytułu mistrzowskiego nie zdobył ale w założeniu pytania tego nie ma. Bynajmniej ja nie widzę takiego elementu.
Można obstawiać Clarka ale czy to o niego chodzi? Nie wiem i szczerze mówiąc mam dość tego milczenia, MrBigStuff pewnie niezłą bekę z naszych wypocin toczy 😀 Tylko nie chce nam się do tego przyznać hehehe 🙂
(26 Dec 23:35)
Jezeli chodzi o Jima Clarka w sezonie 1965 to jest jeszcze jeden ‘ciekawy’ fakt odnosnie jego mistrzostwa, otoz wtedy byly takie przepisy, ze uznawano jedynie pierwsze 6 najlepszych rezutatow, Jim Clark wygral (i prowadzil od startu do mety) dokladnie w 6 wyscigach, wiec zdobyl maksimum mozliwych punktow prowadzac na kazdym okrazeniu tego ‘rezultatu’ 😉
(26 Dec 23:57)
Nie wykluczone że to właśnie o niego chodziło w tym 3. pytaniu. Ale mimo wszystko, w następnych “edycjach” pytania powinny być bardziej sprecyzowane bo jak widać zrobiło nam się coś jak interpretacja przepisów przy projektowaniu bolidu Brawn GP w zeszłym roku 🙂 Miało wyjść proste skrzydło a wyszedł podwójny dyfuzor, u nas miało być jedno nazwisko a my wynaleźliśmy 13 😀
Ale czego powiedzieć nie można to tego, że konkurs był nudny. Nie był, emocje niczym na jakieś walce MMA z prawdziwego zdarzenia albo podczas dreszczowego wyścigu o GP F1 hehehe 🙂
PS @ Vermaden
Mała poprawka odnośnie Jima Clarka -> wygrał sześć wyścigów (GP RPA, Belgii,Francji, WB, Holandii i Niemiec) ale w “tylko” 5 z tych 6 prowadził na każdym okrążeniu, podczas GP Holandii uciekło mu zaledwie pięć okrążeń do tego rekordu! 3 kółka wyrwał mu G.Hill i 2 Richie Ginther więc niestety nie pasuje już do pytania 🙁 Przykro mi :/
(27 Dec 00:00)
@ UP
Żeby nie było podaje źródło :
http://f1wm.pl/php/pod_gen.php?rok=1965&dzial=5
(27 Dec 01:03)
To jeszcze ja spróbuję. Jeśli nie wyjdzie, to podobnie jak Phil poddaję się.
1. 1955 r – GP Argentyny – Umberto Maglioli
2. 1977 r – GP Wielkiej Brytanii – David Purley
3. 1992 r – Nigel Mansell – 14 pole possitions oraz 9 zwycięstw
4. Robert Kubica.
Nie wiem, czy Mansell prowadził na wszystkich okrążeniach wyścigów które wygrał (wliczając w to wszystkie niuanse F1), ale w każdym razie miał nawięcej PP łącznie z największą liczbą zwycięstw – czyli statystycznie miał największe szanse, aby prowadzić od startu do mety 🙂
(27 Dec 08:45)
Będziemy próbować, fatygować się, spędzać godziny na szukaniu a na samym, szarym końcu okaże się, że to chodziło o Witalija Pietrowa 😮
Bez kitu, nie zdziwiłbym się gdyby padła w końcu odpowiedż w tym stylu. xD
(27 Dec 10:07)
@Phil
Dziekie za poprawke, widac zrodlo ktore podalem nie jest az tak bardzo wiarygodne 😉
(27 Dec 10:18)
@ Vermaden
Nie ma sprawy, dałeś mi pretekst by przeszukać wszystkie możliwe źródła by się upewnić co i jak. To ja dziękuje 🙂
No ale to oczekiwanie nie tyle na wyniki co jakiekolwiek słowo (dobre!) od MrBigStuff powoli wykańcza a ja stresuje się bardziej niż przed ogłoszeniem wyników z poszczególnych matur 😀
(27 Dec 11:04)
Ludzie, to nie jest Kubica, to nie te brwi i nos!
(27 Dec 11:19)
@ Up
Więc kto? Oświeć nas :d
(27 Dec 11:43)
No szukam… od dwóch dni, ale nie poddaję się 🙂
(27 Dec 12:25)
O ile mnie pamięć nie myli to fotka z archiwum Monaco Cart Cup w 1999 roku. 5 Edycja tej imprezy, zwycięzca RK 🙂 Rok później niejaki D’Ambrosio zgarnął tą statuetkę. Poza tym, nie widzę innego “pretendenta” do takiej sylwetki jak tylko Kubicy. To nie jest The Stig, widać oczy i nos xD
(27 Dec 12:49)
1. Umberto Maglioli, 1955, GP Argentyny
2. David Purley, 1977, GP Silverstone
3. Richie Ginther, 1965, GP Meksyku
4. Robert Kubica
Źródło: B. Jones “Formuła 1”
(27 Dec 13:36)
@Phil
Mnie nie pasuje nos do tego wszystkiego.
Proponuję, żeby już ten konkurs rozstrzygnąć, bo nie potrafię wysiedzieć w miejscu na fotelu 😉 Ja pasuję i nie zmieniam swojej odpowiedzi, choć wyszło, że nie jest poprawna, a nie będę kopiował czyichś odpowiedzi. Upartość nie wystarczyła, a poza tym święta minęły.
(27 Dec 13:44)
Obawiam się, że źle zinterpretowaliśmy pytanie 3. Dotyczy ono kierowcy jedynego w historii, natomiast Phil już naliczył 13. Konstrukcja pytania pozostawia duże pole manewru, wszystko by się zgadzało po za tym jedynym w historii…