Fauzy z Kubicą i Petrovem
Jakbyście jeszcze nie wiedzieli to Kubica i Petrov mają nowego kolegę.
Kilka godzin temu pojawiła się taka wzmianka na jego koncie twitterowym a teraz mamy już oficjalne potwierdzenie. Powyższe zdjęcie zostało wykonane dzisiaj w Enstone, gdzie Fauzy złożył podpis na kontrakcie.
(18 Jan 20:31)
Coraz bardziej mam wątpliwości czy ta cała fuzja Renault z Protonem-Lotusem to dobra rzecz dla tego teamu. Obym się mylił! Nie mam nic do Fauzy’ego, ale moim zdaniem powinni myśleć bardziej perspektywicznie i zatrudnić kogoś kto dałby radę uzyskiwać dobre wyniki w razie gdyby Pietrow się nie jednak sprawdził (co jest przecież bardzo prawdopodobne).
(18 Jan 20:43)
To nie była fuzja – Proton wziął to w całości z dobrodziejstwem inwentarza. Teraz będą dokładać od siebie i tego najbardziej się obawiam.
(19 Jan 01:25)
Dzięki za odpowiedź… No, to jest się o co bać. Bo w sumie (co by o nich nie mówić) Lopez z Boullierem w rok postawili ten zespół do pionu (spora w tym też zasługa Kubicy) i perspektywy na ten rok były całkiem dobre. A tak, czeka nas wielka niewiadoma, o czym świadczy właśnie kontrakt z Fauzym, który przecież orłem nie jest. A nie wiadomo co będzie dalej…
(18 Jan 21:06)
Coś żeby udobruchać tych niezadowolonych ze zmiany wyglądu bloga. Piękniejsza strona Autosport International Show http://www.crash.net/f1/gallery/1/2011+formula+one/4062/photos.html
(18 Jan 22:32)
Nie wiem czy odnosiłeś się do szaty strony czy szaty pań, ale obyś nie czerpał wzorca z tej strony przy nastęnej metamorfozie serwisu 🙂
Gdybym podpisał kontrakt w f1 też bym się na twitterze pochwalił- jest przecież czym.
Póki co nawet nie mam czasu żeby CV skończyć i tam wysłać. ehhh
(19 Jan 08:57)
A ja sie zastanawiam jakie wynalazki w tym sezonie wprowadzą zespoły a może skupią się na KERSie..
(19 Jan 08:58)
Ja bym stawiał, że w centrum uwagi będzie regulacja położenia tylnego skrzydła.
(19 Jan 09:26)
Mało skąplikowane i nie ma w tym zbyt wiele możliwości do jakiś modyfikacji(u wiekszości będzie działać tak samo)podobnie było z przednim skrzydłem.
(19 Jan 18:58)
tak?:P
Nie sądzę 😉 Areodynamika jest dość skomplikowana. Można to zrobić lepiej lub gorzej, podobnie jak było z F-ductem 😉
To że skrzydło we wszystkich samochodach będzie na płasko nie oznacza, że wszędzie będzie dawało taki sam opór i docisk 😉
(20 Jan 10:47)
Kanał “F” był wynalazkiem Mclarena a pozostałe zespoły próbowało go skopiować nie do końca wiedząc na jakiej zasadzie on działa i jednym wychodziło to lepiej innym gorzej.Jak działa tylne skrzydło wszyscy wiedzą i jego rozmiary muszą być ściśle przestrzegane,jedynie w czym widzę możliwość modyfikacji to podzielenie go kilka mniejszych skrzydeł(podobnie jak z przednim skrzydłem)
(19 Jan 09:38)
Tak wszyscy chwalą Kubicę za pracowitość a tutaj proszę, ukrywa się przed pracą i śpi gdzieś na kartonach;) http://postimage.org/image/imoubyro/
(19 Jan 12:25)
To już wiadomo przez kogo byli za mercem w klasyfikacji:)
(19 Jan 14:05)
🙂
(19 Jan 14:18)
Osobiście nie wyciągał bym dalej idących wniosków z faktu zatrudnienia Fauzy’ego. Bardziej z faktu pozostawienia Witalija w teamie. Chodziło o kasę na utrzymanie, i ten fakt budzi moje największe obawy z tej przyczyny, że obrazuje prawdziwą kondycję Renault. Tak naprawdę, to tylko dzięki Kubicy Renault miało dobry wynik. Poza zmianą livery, na razie nic nie wiemy. To mógłobyć tylko wielkie komercyjne szu, choć mam dużą nadzieję, że się bardzo mylę.
(19 Jan 17:31)
O co wam chodzi ?
Pozbyli sie d’Ambrosio jako rezerwowego/testowego czy jak oni to nazywają to musieli zatrudnić nowego, proste. Nic więcej w tym imho nie ma.
(19 Jan 18:09)
Zamiast Fauzego przydałby się Chandok, ale on raczej w miejsce Petrova, bo na rezerwie tylko się zmarnuje. Uważam, że Proton nie zaszkodzi Renault w tym roku. Prowadzą już swoje akcje promocyjno-biznesowe, ale w trakcie sezonu nie będą się bardzo pchać w interesy Bouliera, bo muszą się F1 nauczyć (doświadczenia z Lotusem dużo różnią się od tego co będzie w Renault). Według mnie sypną kasą i powinno być lepiej, a ludzie poszukają w nich winowajców ewentualnych niewypałów. Ja wolę poczekać i nie zrażać się na początku – to przecież wielka korporacja, ich polityka nie zawsze będzie nam leżeć.