Ferrari ustrzelone
Wszędobylscy fotoreporterzy po raz kolejny wykazali się wielką czujnością i podpatrzyli to co Ferrari próbowało przed całym światem ukryć. Dwa dni temu w Fiorano włoski zespół przeprowadził test nowego pakietu aerodynamicznego dla tegorocznej maszyny. Za kierownicą F150° Italia zasiadł Davide Rigon, który do tej pory miał okazję testować bolid jedynie w symulatorze. Zmiany widoczne na poniższych zdjęciach (oznaczone ohydną, żółtą strzałką) są bardzo duże i obejmują nową lokalizację wylotu wydechu, nowy dyfuzor, nowe tylne oraz przednie skrzydło.
Jeśli chodzi o wydech to widać ogromne podobieństwo do rozwiązania zastosowanego przez Red Bulla. Zgodnie z regulaminem tylna część dyfuzora może mieć jedynie 5 centymetrowy otwór i właśnie w to miejsce ekipy Red Bulla oraz Ferrari zdecydowały się poprowadzić strumień spalin.
Z innej beczki. HRT nadal nie bierze udziału w testach. Powód? Ich tegoroczna maszyna jeszcze nie powstała. Ludzie związani z zespołem mówią o końcowej fazie budowy… Może w czwartek?
(08 Mar 11:35)
HRT idze po bandzie ostro….
(08 Mar 12:07)
Ja tylko dodam taką nowinkę ;d w dzisiejszym Buletinie red bula Lauda w wywiadzie powiedział, że Vettel zawdzięcza tytuł głównie walczącym z renault.
Co do nowego Ferrari to mam nadzieję że zaczną tak mocno jak w tamtym roku… lecz nie skończą tak tragicznie.
(09 Mar 11:42)
A ja mam takie pytanie może ktoś mi pomoże.
Pod nosem bolidu, w lini z przednim zawieszeniem,w bolidach widać wiszące takie coś jakby “gruszka”.Orientuje się ktoś co to za ustrojstwo?
(09 Mar 11:47)
Nie bardzo potrafię to coś zlokalizować
(09 Mar 12:21)
http://www.f1talks.pl/?p=6162
Na tym zdjęciu Lotusa,ten pochylony mechanik ma to przy lewym łokciu (to ustrojstwo zasłania jego łokieć)Tu jest to takie kwadratowe, w innych bolidach bardziej okrągłe ,przypomina jajko 😀
(09 Mar 18:35)
To sensor do pomiaru wysokości zawieszenia bolidu
(10 Mar 05:45)
Dzięki za uzupełnienie mojej wiedzy 😉