Firma Pirelli przygotowała specjalny materiał, który ma pokazać kibicom najważniejsze zmiany w stosunku do poprzedniego sezonu.
Komentarze: 2
rosmova (23 Mar 23:07)
Zastanawiam się czy nie bedziemy widzieli częściej opon medium niż soft na suchej powierzchni. Gdyby strategia zespołu przewidywała przy oponach super soft trzy pitstopy, a przy średnich tylko dwa, to kto wie czy te 35 sek straty na przejazd przez pitlane na wymianę opon nie byłoby większą stratą, niż jazda na dwa postoje ze średnimi gumami. Tym bardziej, że stopień zniszczenia supermiękkich ma przebieg liniowy i powoduje ogromne straty na szybkosci po kilkunastu kółkach. Obstawiam więc, że najczęściej zobaczymy bezpieczną biel w trakcie zasadniczego wyścigu.
(23 Mar 23:07)
Zastanawiam się czy nie bedziemy widzieli częściej opon medium niż soft na suchej powierzchni. Gdyby strategia zespołu przewidywała przy oponach super soft trzy pitstopy, a przy średnich tylko dwa, to kto wie czy te 35 sek straty na przejazd przez pitlane na wymianę opon nie byłoby większą stratą, niż jazda na dwa postoje ze średnimi gumami. Tym bardziej, że stopień zniszczenia supermiękkich ma przebieg liniowy i powoduje ogromne straty na szybkosci po kilkunastu kółkach. Obstawiam więc, że najczęściej zobaczymy bezpieczną biel w trakcie zasadniczego wyścigu.
(25 Mar 18:20)
Tutaj jest to samo tyle, że z komentarzem Mikołaja Sokoła – http://www.youtube.com/watch?v=zLDJSEhAmeI