Pasy bezpieczeństwa
Nico Rosberg kolejny raz wprowadza nas w tajniki budowy współczesnego samochodu F1. Tym razem na celowniku znalazły się pasy bezpieczeństwa. Chodzi nie tylko o bezpieczeństwo, ale również o możliwość prowadzenia samochodu przy bardzo dużych przeciążeniach.
(20 Jun 14:30)
Dlaczego FIA wymaga aby w tych 10s kierowca włożył kierownicę z powrotem?
(21 Jun 09:17)
Opuszczenie bolidu w bardzo krótkim czasie chyba nie wymaga komentarza. Obecność kierownicy bardzo pomaga porządkowym w usunięciu uszkodzonego samochodu z toru, więc to chyba jest uzasadnienie tego przepisu.
(21 Jun 09:31)
Dokładnie, po 1sze żeby nie robili tego np; 30sec, po 2gie żeby porządkowi mogli skręcać bolidem (w miarę potrzeby)
(20 Jun 16:41)
Nio? Słodziutki skrót imienia 🙂