W ciągu kilku najbliższych minut na ręce przedstawicieli FIA wpłynie protest dotyczący podłogi bolidu Red Bulla. Wątpliwości konkurencji wzbudziły otwory znajdujące się w podłodze.
A do lotek już się nikt nie czepia? Zdaje się, że bolidy miały być obłe smukłe i panowac minimalizm aerodynamiczny. A tym czasem w Ferrari zauważyłem jakieś rogi na sztorc (widoczne na onboardach). a Red Bull ma coraz większe ramki wokół inletów do chłodnic. Ja wiem po co to jest, ale tego miało nie być. Czy tylko sezon 2009 był taki ascetyczny z nieszczęsnym KERSem?
@Macz duży + dla Ciebie. Mimo że sam kibicuje Williamsowi – niekoniecznie kierowcà tego teamu, to producent napoju gazowanego pokazuje starym teamom, że rozwój nadal trwa.
Jeśli to prawda jak się prowadzi ciężko Ferrari to Alonso, naprawde jeździ na krawędzi.
Dlaczego sędziowie nie ukarali kierowców wyprzedzających zaraz po starcie przy pierwszym zakręcie po stłuczce poza linią toru ? Vettel wyprzedził poboczem.
Nie mam replaya pod ręką, więc moje rozważania bazuję jedynie na tym co zapamiętałem. Moim zdaniem powody były dwa. Po pierwsze, cała stawka jechała w tym miejscu z niemałą prędkością i z lewej strony zrobił się spory ścisk. Jest mało prawdopodobne że kierowcom udałoby się ładnie ustawić w kolejce żeby tamtędy przejechać. Z jednej strony można powiedzieć, że omijając Grosjeana z prawej, uniknęli karambolu. Z drugiej strony, ci którzy to zrobili, mieli okazję zyskać kilka pozycji względem tych, którzy jechali prawidłowo. Drugim powodem jest to, że sędziowie prawdopodobnie nie daliby rady przed końcem wyścigu ustalić ile poszczególni kierowcy na tym zyskali. Zwykle za tego typu przewinienie wlepia się kierowcy drive through, lecz sądzę że zespół sędziowski musi mieć w takim przypadku absolutną pewność, że kierowcy kara się należy, ponieważ “dość ciężko” się ją apeluje po wyścigu.
(27 May 12:52)
Podobno FIA zatwierdziła te dziury. Pożyjemy, zobaczymy.
(27 May 14:01)
Jakieś foto?
(27 May 15:02)
http://img43.imageshack.us/img43/2055/rb8hole.jpg
(27 May 18:01)
A do lotek już się nikt nie czepia? Zdaje się, że bolidy miały być obłe smukłe i panowac minimalizm aerodynamiczny. A tym czasem w Ferrari zauważyłem jakieś rogi na sztorc (widoczne na onboardach). a Red Bull ma coraz większe ramki wokół inletów do chłodnic. Ja wiem po co to jest, ale tego miało nie być. Czy tylko sezon 2009 był taki ascetyczny z nieszczęsnym KERSem?
(27 May 18:07)
Nie było problemu do czasu kiedy redbull nie wygrał wyścigu, normalka.
(27 May 18:27)
A dlaczego zespoły miałyby protestować przeciwko rozwiązaniom, które nic nie dają? Red Bull też nie protestował przeciwko DDRS w Australii.
(27 May 18:47)
Bo Webber wygrał wyścig, muszę dokładniej tłumaczyć?
(27 May 18:54)
Aha, nie zauważyłeś, że notka została opublikowana przed wyścigiem. Good boy.
(27 May 18:32)
@Macz duży + dla Ciebie. Mimo że sam kibicuje Williamsowi – niekoniecznie kierowcà tego teamu, to producent napoju gazowanego pokazuje starym teamom, że rozwój nadal trwa.
Jeśli to prawda jak się prowadzi ciężko Ferrari to Alonso, naprawde jeździ na krawędzi.
(27 May 18:43)
Dlaczego sędziowie nie ukarali kierowców wyprzedzających zaraz po starcie przy pierwszym zakręcie po stłuczce poza linią toru ? Vettel wyprzedził poboczem.
(27 May 18:56)
Oficjalnego dokumentu jeszcze nie ma (albo tylko ja nie widzę), ale przypuszczam, że uznali to za uzasadnione z uwagi na bezpieczeństwo.
(27 May 19:16)
Nie mam replaya pod ręką, więc moje rozważania bazuję jedynie na tym co zapamiętałem. Moim zdaniem powody były dwa. Po pierwsze, cała stawka jechała w tym miejscu z niemałą prędkością i z lewej strony zrobił się spory ścisk. Jest mało prawdopodobne że kierowcom udałoby się ładnie ustawić w kolejce żeby tamtędy przejechać. Z jednej strony można powiedzieć, że omijając Grosjeana z prawej, uniknęli karambolu. Z drugiej strony, ci którzy to zrobili, mieli okazję zyskać kilka pozycji względem tych, którzy jechali prawidłowo. Drugim powodem jest to, że sędziowie prawdopodobnie nie daliby rady przed końcem wyścigu ustalić ile poszczególni kierowcy na tym zyskali. Zwykle za tego typu przewinienie wlepia się kierowcy drive through, lecz sądzę że zespół sędziowski musi mieć w takim przypadku absolutną pewność, że kierowcy kara się należy, ponieważ “dość ciężko” się ją apeluje po wyścigu.
(28 May 06:51)
Ja nie jestem spiskowcem ale wydaje mi się, że uniknięcie/ zrezygnowanie z kary nie było przypadkiem. Wiemy kto zyskał najbardziej.
(28 May 08:42)
Przecież Schumacher po to potrącił Grosjeana, żeby ten się obrócił i żeby Vettel mógł mijać poboczem.
Jeszcze odrobinkę?
(27 May 19:27)
Może ktoś zauważył co Rosberg miał przy kolanie (było widać wybrzuszenie kombinezonu, gdy stał na podium?
(27 May 19:33)
ochraniacz
(27 May 20:31)
Przepraszam, że tak nie przy temacie ale mam pytanie do MrBigstuff czy jest możliwość reaktywacji pomysłu zdjęć z Gridgrils?
(27 May 20:54)
Też już o to pytałem wcześniej 🙂 Ale z tego co pamiętam to lepiej poczekać aż będzie po GP Niemiec 😛
(27 May 21:12)
O ile dobrze pamiętam, to na każdym zdjęciu było widać logo Suttona.
(28 May 13:53)
Pomysł jest nadal aktualny, jednak zdjęć brak.
(28 May 08:48)
A protest się rozmył i nie złożył.
(28 May 13:26)
Shaman tak ale na Monako były fajne asystentki ;p