Za wiatrakiem Lotusa
Wczoraj rozpocząłem temat więc czuję się w obowiązku go kontynuować. Jednemu z dziennikarzy francuskiej telewizji udało się uchwycić na zdjęciu strefę, której inżynierowie Lotusa tak mocno pilnowali od momentu pojawienia się na torze w Walencji. Widać pewne drobne zmiany w stosunku do konfiguracji używanej w Kanadzie, ale trudno zauważyć cokolwiek rewolucyjnego. Może wy dostrzeżecie nieco więcej.
Mimo wszystko poprosiłem za pośrednictwem Twittera kilku fotografów pracujących na torze, aby przyjrzeli się dokładniej tej części bolidu Lotusa.
(22 Jun 12:31)
Ja widzę dwie zmiany, zaznaczyłem na obrazku http://i.imgur.com/2dFN2.jpg
(22 Jun 12:41)
Górna jest intrygująca. Ciekawy jest również fakt, że Grosejan zapowiedział wczoraj znaczną poprawę tempa w kwalifikacjach.
(22 Jun 15:05)
trochę jakby chodziło o prześwity, co może sugerować, że LOTUS wdrożył jakoś to rozwiązanie którego im wcześniej zakazano. Nienurkujący przód pozwala ustawić bolid niżej(niżej niż konkurencja na kwala), bo zatankowany pod korek nie będzie tak nie siadał podczas hamowania.
(22 Jun 15:06)
miało być – nie będzie tak siadał
(22 Jun 15:16)
ale to już było wcześniej
foto z Monaco
http://f1news.cz/pictures/photo/2012/05/24/133784307412.jpg
(22 Jun 15:21)
Otwór już był dużo wcześniej. Chyba mniej więcej kiedy odkryli otwór Redbulla.
(22 Jun 12:58)
Jest kanał proszę państwa
(22 Jun 13:36)
Częstym w F1 jest przypadek ukrywania części nieistotnych w celu ukrywania tego co na prawdę się zmieniło.
(22 Jun 13:43)
proponuję zrobić zdjęcie przedniego skrzydła może tam jest coś ukryte