Dyrektywa w sprawie map już w siedzibach zespołów
Według informacji, do których udało mi się dotrzeć FIA wczesnym popołudniem przesłała dyrektywę techniczną, dotyczącą map jednostek napędowych, do zespołów. Według ustaleń dokonanych podczas poniedziałkowego spotkania w Londynie, praktyki zastosowane przez zespół Red Bulla mają być w dalszej części sezonu zakazane.
[16:40] Znane są już zapisy najnowszej notki przesłanej zespołom. FIA, aby zamknąć dziurę w przepisach poprosiła w najnowszej Dyrektywie Technicznej każdy z zespołów, aby wskazała jedną z map używanych w pierwszych czterech wyścigach sezonu jako mapę wyjściową. Nowe przepisy mówią, że powyżej 6000 obrotów maksymalny moment obrotowy nie może różnić się bardziej niż +/- 2% od mapy wyjściowej, a kąt zapłonu nie może odbiegać od wartości odniesienia o +/- 2,5%.
Więcej szczegółów wkrótce…
(25 Jul 16:09)
Nooo! Powiem Ci, że dziennie jak byś nas zaskakiwał taką ilością wiadomości było by tutaj na prawdę dużo lepiej!
(25 Jul 17:12)
Moim skromnym zdaniem ważniejsza jest jakość a nie ilość wpisów (przynajmniej jeżeli chodzi o tego bloga). Jak chcę poczytać wiadomości z F1 które nie są jakoś mega istotne to używam innych portali.
(25 Jul 18:27)
Zarzuć linkami albo coś …
(25 Jul 18:58)
Nie będę robił tutaj reklam 🙂 Po prostu wpisz w wyszukiwarce F1. Stron aktualizowanych codziennie jest przynajmniej kilka