Nowy pakiet Mercedesa
Zgodnie z informacjami, które mogliście znaleźć w poprzednim wpisie zespół Mercedesa wypuścił na tor Magny-Cours bolid z mocno przebudowanym wydechem. Nowa konfiguracja mocno nawiązuje do rozwiązań, które w swoich bolidach, z dobrym skutkiem, zastosowały zespoły McLaren czy Sauber. Warto również zwrócić uwagę na sporą ilość sensorów umieszczonych w okolicy tylnego skrzydła i dyfuzora.
Testów systemu wygaszania tylnego skrzydła możemy się spodziewać w kolejnych dniach.
(11 Sep 11:50)
Rozumiem, że chodzi o testy jazdy na prostej, bo tylko takie ą dozwolone? Przeważnie takowe odbywają się na lotnisku, a bolid na zakrętach nie może jechać szybko. Coś cwani się Mercedes?
(11 Sep 11:52)
OK, sorry, to przecież testy “młodych wilków” i możliwość przetestowania za free sporych pakietów poprawek. Nie było pytania i wątpliwości rozwiane.
(11 Sep 13:19)
Chyba wiem co testuje Ferrari Pałąki przy wlotach powietrza do chłodnic są podzielone na 2 części.
http://www.formula1.com/gallery/testing/2012/752.html
(11 Sep 13:21)
Są już od kilku wyścigów.
(11 Sep 13:29)
Są podzielone już od co najmniej paru miesięcy…
(11 Sep 14:11)
Przecież to jest rozwiązanie z leżącą chłodnicą oleju umieszczoną nad skrzynią biegów jest stosowane od początku sezonu.
(11 Sep 18:54)
Dobrze przepraszam nie zauważyłem tego wcześniej.