Bateria systemu KERS
Podczas transmisji drugiego treningu operatorom telewizyjnym udało się uchwycić moment, w którym mechanik zespołu Lotus demontował baterię systemu KERS. Warto zauważyć, że element jest dość sporych rozmiarów, a inżynier podczas obsługi używa gumowych rękawic.
Sytuacja miała miejsce po awarii systemu w samochodzie Kimiego Raikkonena. Podczas wyjmowania baterii z samochodu można było zauważyć bardzo dużą ilość wyciekającego płynu. Dyrektor techniczny zespołu James Allison potwierdził, że przyczyną awarii było przegrzanie baterii, które spowodowało jej uszkodzenie.
Ciekawostką jest również fakt, że podczas gdy mechanicy zespołu pracowali nad systemem KERS w samochodzie Raikkonena, w garażu pojawił się długi hak na wypadek, gdyby doszło do porażenia prądem.
(05 Oct 07:19)
Hak do czego jest używany?
(05 Oct 07:24)
Pewnie do bezpiecznego odciągnięcia w przypadku porażenia.
(05 Oct 09:23)
O kurde, Lotus ma swojego Gandalfa ;). Teraz tylko jeszcze brakuje jakiejś epickiej walki na torze i obrony pozycji przez kierowcę Lotusa…”You shall not pass” :D.
(05 Oct 10:33)
Hehe dobre z tym Gandalfem 🙂
(05 Oct 11:21)
http://www.f1talks.pl/wp-content/uploads/2012/06/vettel_canada_qual.jpg
To chyba nie pierwszy mag w F1…
(05 Oct 15:35)
Ten to raczej Jedi