Zbliżenie na E21
Zespół Lotusa oprócz zdjęć opublikował również materiał wideo prezentujący wszystkie szczegóły nowego bolidu. James Allison powiedział podczas prezentacji, że diabeł tkwi w szczegółach i mimo, że zobaczyliśmy tylko część E21, to jest kilka ciekawych elementów, o których postaram się szerzej napisać jutro.
(28 Jan 22:09)
Od razu jest zagadka : co to są za “guzy” przy mocowaniu przedniego nosa? W dodatku one nie są symetryczne (chyba)…
(28 Jan 22:15)
Dobre pytanie. Podczas prezentacji Allison odmówił jakiegokolwiek komentarza na ten temat. Garby rzeczywiście nie są symetryczne i mogą być związane z nietypową konstrukcją zawieszenia. Uwadze polecam również okolice bocznych wlotów powietrza. Jest tam kilka ciekawych kształtów.
(28 Jan 23:08)
Nietypowa konstrukcja zawieszenia? Czyżby powrót do koncepcji, która raz już została zakazana? 🙂
(28 Jan 22:48)
Ja sie na ta chwile wstrzymam z komentowanie, tego co pokazano, bo sie okaże na koniec ze w Jerez wyjedzie całkiem inne auto, jak to było rok temu.
(28 Jan 22:53)
Zreszta na forum F1technical.net tez doszli do tego ze to e20 przerobiony tylko ala e21.
(28 Jan 23:05)
Mało tego, w Melbourne wyjedzie jeszcze inne auto:)
(29 Jan 00:16)
I tak co wyścig cała F1 😉
(29 Jan 01:06)
“to jest kilka ciekawych elementów, o których postaram się szerzej napisać jutro.”
Nie zaprzątaj sobie głowy. To E20 wystylizowane na E21. E21 zobaczymy na torze.
(29 Jan 07:15)
Nowe to pewnie jest tylko malowanie 🙂
(29 Jan 08:38)
rok temu bolid e20 na prezentacji jak wyglądałtestach jak ?
yak samo jak na prezenacji i przypominam że w tym roku bolidy sie zbytnio nie zmienią
to jest ten e21 co bedzie na testach .
(29 Jan 14:37)
To jest ten E20 wystylizowany na E21 tak jak zeszłoroczne R31 wystylizowane starannie na E20.
(29 Jan 16:49)
ładna prezentacja …sponsorów;
(29 Jan 18:57)
tak tylko e20 nie wyglądało na r31 na prezentacji zobacz sobie foty