AMuS potwierdził, że cała czołówka korzysta z hydraulicznego zawieszenia
Wczoraj w artykule poświęconym systemowi FRIC zasugerowałem, że wszystkie czołowe zespoły posiadają i używają połączonego, hydraulicznego zawieszenia. Dzisiejsza publikacja Auto Motor und Sport nie tylko potwierdziła moje słowa, ale również rozszerzyła listę zespołów posiadających własne rozwiązania systemu o Williamsa oraz Saubera. Choć nie przypuszczam, aby Michael Schmidt czytał mojego bloga, to wykorzystanie przez niego zwrotu “diabeł tkwi w szczegółach” wydaje się bardziej niż podejrzane.
(18 Apr 14:36)
Sprawdź po statystykach skąd ruch pojawia się na twojej stronie, może znajdzie się jakiś adres z Niemiec, powodujący więcej podejrzeń 🙂
(18 Apr 17:52)
No chyba, że Schmidt się dobrze maskuje i jego IP wyświetla się z serwera na Antylach Holenderskich ;p
(18 Apr 19:55)
Nie ma co się spuszczać nad zbieżnością informacji tego bloga z artykułem Schmidta, bo AMUS pisał już wcześniej o FRICu Sauberze i Williamsie. Notabene na tym blogu link do artykułu zapodał kolega @Mario666:
http://www.f1talks.pl/2013/03/13/vettelowi-bedzie-trudniej-walczyc-o-pole-position/
Gdyby autor czytał darzył większą ilość użytkowników choć minimalnym szacunkiem , to uniknęlibyśmy dzisiejszej nietrafionej ekscytacji. Pzdr
(18 Apr 20:11)
Uuuuuu, chyba tu komuś żona nie daje…
(18 Apr 21:40)
MrBigStuff chyba wystarczająco często się udziela w komentarzach 🙂
(19 Apr 06:18)
To nie była ekscytacja, a ostatnie zdanie napisałem z dużym przymrużeniem oka. Zwyczajnie cieszy mnie fakt, że udaje mi się docierać do tych samych źródeł i informacji, co serwis z ogromnym zapleczem. Z dziennikarzami AMuS mam całkiem niezły kontakt i raz otwarcie przyznali, że “ukradłem” im temat na artykuł. Zresztą stara zasada mówi, że jak sam się nie pochwalisz, to nikt cię nie pochwali.