Paul Hembery: Będą zmiany
W momencie, kiedy publikowałem podsumowanie niedzielnego wyścigu, w którym zasugerowałem, że czekają nas pewne zmiany związane z oponami Paul Hembery, za pośrednictwem Twittera zdradził pewne szczegóły.
#f1 From Canada changes to be made to bring back 2 to 3 stops. Some structural changes combining elements 2012 and 2013 products.
— Paul Hembery (@PaulHembery) May 14, 2013
#f1 changes made in interests of sport.
— Paul Hembery (@PaulHembery) May 14, 2013
Od GP Kanady zostaną wprowadzone nowe opony, będące kombinacją zeszłorocznej i tegorocznej konstrukcji. Wewnętrzna część opony tzw. strukturalna będzie zbliżona do tej, wykorzystywanej w sezonie 2012 natomiast warstwa bieżnika będzie podobna do tegorocznej. Zmiana ma spowodować, że w wyścigu będziemy obserwowali strategie na dwa lub trzy postoje.
Więcej wkrótce…
(14 May 13:05)
przykre. bo sebuś zaczął płakać i oponki od razu zmienili
(14 May 13:24)
Problem Red Bulla polegał na trudnościach z wykorzystaniem wszystkich możliwości bolidu. Gdy do tego dochodziło – opony się kończyły zbyt szybko. To jasne, że przy obecnej dyspozycji zespołu Dietrich będzie przeciwny wyrównywaniu szans.
(14 May 16:22)
Kimi 1 pit stop 😀
(14 May 19:11)
JA NIE MOGE ! Gdzie idzie F1 ?! Czy to się nazywa “prywatna liga RedBulla” czy co ?! Nie dość ze mają Toro Rosso -bufor w stawce zespołów- to jeszcze teraz oponki zrobią żeby im pasowały -,-
Płacz Seba został wysłuchany…Dietrich też zapewne maczał w tym palce.
Szkoda Lotusa i innych zespołów które trochę bolidy robiły pod oponki a tylko puszki tę sprawę olały.
Zobaczymy może nie będzie dużej różnicy, ale ja uważam, że najciekawszą część sezonu mamy za sobą…
(14 May 20:46)
Więc tak, najbardziej przykre jest to że zmiany odbywają się w trakcie sezonu. To jest nieuczciwe względem wszystkich zespołów, kierowców, fanów. Widać faworyzowanie jednych stajni, rozumiem jeśli poprawki miały by na celu zapobiec rozwarstwianu się oponom i kapciom ok. Podobne sytacje ze zmianą przepisów przez fia lub teraz pirelli mają miejsce od kilku sezonów. Nie można od tak sobie na to pozwalać, wszyscy na ty stracą na dłuższą metę. Moim zdaniem oponka powinna dawać kierowcy swobodę jak chce cisnąć -cisnę aż poczuję się jednością razem z bolidem, lub oszczędzam na 1 pit. Dlatego opony powinny być wytrzymałe. Ale zmian pirelli powinno dokonać po zakończeniu sezonu a nie w trakcie. Dla mnie opony powinny dawać możliwość ścigania się na limicie tzw. pure drive.
(15 May 09:23)
Nie zmienia sie regul podczas gry.