Ferrari zaprezentuje dziś nową jednostkę napędową
Dzisiaj, w godzinach popołudniowych, firma Ferrari planuje zaprezentować nową jednostkę napędową. Szczegóły wydarzenia są owiane wielką tajemnicą, a wezmą w niem udział jedynie zaproszeni do Maranello goście oraz wybrani dziennikarze. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy i ewentualnie jak, kibice będą mogli uczestniczyć w tej uroczystości. Jedyne, co daje nadzieję, że będzie to możliwe, to wpis na Twitterze należącym do firmy Shell:
“Jest tylko jedno miejsce, w którym trzeba być jutro: tutaj z nami na prezentacji silnika Ferrari na 2014.”
Jeśli transmisja będzie dostępna i warunki techniczne pozwolą, to z pewnością będziecie mogli ją obejrzeć na blogu.
(19 Dec 09:44)
No ciekawe jak będzie wyglądać ich silnik. Znając Ferrari, na pewno będzie to dobry motor 😉
(19 Dec 21:25)
Łi tam, miał być live na tłiterze. Nie postarali się.
(19 Dec 22:35)
Może będzie, tylko trzymają fanów w napięciu do ostatniej chwili.
(20 Dec 15:33)
silnik przykryty czerwoną płachtą, Byki będą atakować 😉
(20 Dec 17:12)
Ta pofałdowana płachta wygląda trochę jak mały słonik. Miejmy nadzieję, że to nie wróży niczego złego 😉
(20 Dec 18:34)
Tak na prawdę to nawet nie pokazali silnika 😉 Ja osobiście wyciągam z tego jeden wniosek – jednostka będzie na prawdę dobra, do tego super dopasowana do nadwozia (są o tym newsny na innych stronach). Oby Ferrari wykorzystało te zmiany w regulaminie najbardziej jak się da 😉
(21 Dec 08:21)
dziś 21 grudnia, czyli dzień po premierze …. co z tym silnikiem? Ukradli czy jak? Zero informacji
(21 Dec 12:50)
Prezentacja się odbyła, oto ich silnik: http://1.bp.blogspot.com/-wIJofaGbZO4/UrQzGzCtQlI/AAAAAAABMek/IJOipgbfxGc/s1600/ferr-0593-preview-2013-10-886×590.jpg
(21 Dec 12:50)
http://3.bp.blogspot.com/-EuFRhzDxDro/UrQzG2-xDWI/AAAAAAABMeo/8ThnenQ2yCg/s1600/ferr-0593-preview-2013-9-886×590.jpg
(22 Dec 11:29)
oby nie była to atrapa jak koreańskie pociski balistyczne na paradzie wojskowej 😀
(22 Dec 23:26)
To już nie jest silnik a jednostka napędowa i jedyne co będzie oszczędzać w F1 to paliwo. Nie ma to jak zrobić wyścig technologiczny i redukcje kosztów jednocześnie.
Ferrari twierdzi że ma przewagę bo idealnie mogą dopasować podłogę do jednostki ale Red Bull, Mercedes i McL także więc
(24 Dec 09:29)
ja wszystko to, co napądza nowe konstrukcje nazywam agregatem:)