Pierwsze zdjęcia Mercedesa W06
Nowy bolid Mercedesa jeszcze dobrze nie wyjechał na tor, a już w sieci pojawiły się pierwsze zdjęcie zrobione przez dziennikarzy oraz fanów, który wybrali się w to czwartkowe popołudnie na Silverstone.
The best W06 shot yet, different roll hoop, but similar chassis, nose and rear wing suport\monkey seat pic.twitter.com/wDDgpU4oU1 via @dplz
— Craig Scarborough (@ScarbsF1) January 29, 2015
#F1 First glimpse of the new Mercedes AMG W06. Looks like a reshaped nose. pic.twitter.com/QZboS3mZs5
— Tobias Grüner AMuS (@tgruener) January 29, 2015
#F1 Another picture of the #W06 Mercedes. #MsportXtra pic.twitter.com/vfj5Tedc62
— #MsportXtra (@MsportExtra) January 29, 2015
(29 Jan 17:23)
przód taki Lotus’o E23 podobny 😀
(29 Jan 17:37)
Miałem właśnie to napisać. Ale skurczybyki upakowali wszystko. Spójrzcnie jak mała jest pokrywa silnika i kanał, który idzie od Airboxa. Ogólnie bardzo ciasny jest!
(29 Jan 17:40)
MrBigstuff, wiadomo kto jeździł?
(29 Jan 17:44)
Nico jeździł 😉
(29 Jan 18:03)
SKY mówi, że Mistrz Lewis też 😉
(29 Jan 19:02)
“Miałem właśnie to napisać. Ale skurczybyki upakowali wszystko. Spójrzcnie jak mała jest pokrywa silnika i kanał, który idzie od Airboxa. Ogólnie bardzo ciasny jest!”
Jaki kanał?
(29 Jan 19:17)
Chodzi mi o wlot powietrza nad glowa kierowcy i za nim jest kanał. Wydaje mi się, że jest stosunkowo mały.
(29 Jan 19:35)
http://i.imgur.com/oNf9yYj.jpg
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/01/merc-w06-2015-21-886×498.jpg
Który kanał 😀 ?
(29 Jan 19:48)
Ten na 2 zdjeciu( to ten sam ale na tym zdjeciu widać o co mi chodzi) Nie jest on tak duzy jak w zeszlym roku i nie ciagnie sie tak jak w tamtym roku do tylu tylko dosyc łagodnie ale szybko spada w dół.
(29 Jan 20:13)
No to spoko.
Myślałem, że gdzieś zauważyłeś taki kanał jak mieli w zeszłym roku (w różnych formach, tu przykład).
https://motorsportstalk.files.wordpress.com/2014/04/hamilton-18-4.jpeg
Taki spadek wlotu powietrza może sugerować, że elementy, które trzeba chłodzić poza silnikiem są bardzo mocno upakowane, tu się zgodzę 😀
(29 Jan 20:21)
Nie nie. Dokladnie o to mi chodziło 😉 Chociaż jeden zauważa o czym mówię i myśli tak samo o tym samym co ja 😉
(29 Jan 19:50)
Pomijajac nos, to jest delikatna ewolucja, moze nawet lekko podpuchnieta.
(29 Jan 22:20)
Tylko w tym “kanale” niespecjalnie jest co pakować. Mercedes ma sprężarkę powietrza doładowującego z przodu silnika, co oznacza, że główny kanał wlotu powietrza do silnika pionizuje się zaraz za wlotem i schodzi w dół do sprężarki. Na tył idzie jedynie wąski kanalik chłodzenia powietrza, który jak zauważyliście w tym sezonie zintegorwali we wlocie pod pałąkiem, bez dodawania Lotusowskich uszu.
Rok temu dokładnie to samo zrobił McLaren http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Mclaren_MP4-29_Jenson_Button_2014_F1_Chinese_GP.jpg
Jak widać, tutaj nie ma takich prostych zależności.
(29 Jan 22:25)
Ale ogólnie jest ciaśniej upakowany gdybyś nie zauważył… i w porównaniu do zeszłego sezonu jest mniejsza pokrywa silnika wlasnie ze względu na to. A dla tych, którzy sądzą, że tylko nos się zmienił i kosmetyczne zmiany zobaczcie na to zdjęcie. https://pbs.twimg.com/media/B8iYwi8CUAEPCN9.jpg
(29 Jan 23:06)
No właśnie jest niespecjalnie ciaśniej “upakowany”. Elementy poszycia za kokpitem wygładzono. To wszystko.
(29 Jan 23:50)
Mów do słupa, a słup….
(30 Jan 00:36)
Przecież sam wkleiłeś zdjęcie porównawcze side by side na którym pokrywa silnika ad 2015 jest wyraźnie bardziej spompowana.
Po akcji z nieistniejącymi krągłościami W05 i ciosanym siekierką E23 teraz to już poważnie radzę… może zacznij oglądać te zdjęcia?
Tak jak sobie z góry zakładamy co będzie amazing… to nie działa.
(30 Jan 08:31)
Widzisz, to co chcesz widzieć….
(30 Jan 08:40)
A btw. na tym zdjęciiu, które wkleiłem nie ma tego o co chodzi. Ale dobrze jak to ktoś mądry kiedyś powiedział: ” Nie wyprowadzaj głupich z niewiedzy.” Trwaj dalej w ciemnocie 😉