FIA otwarta na rozmowy z Manorem
Zespół Manor GP nie ustaje w walce o obecność na torze w zbliżającym się sezonie. Decyzja grupy strategicznej oraz nieskrywana niechęć Ecclestone’a z pewnością nie pomaga, ale pomocną dłoń do młodego zespoły wyciągnęła FIA. Federacja celowo opóźnia datę publikacji ostatecznej listy startowej na sezon 2015, aby dać ekipie Lowdon’a i Booth’a szansę na realizację bardzo ambitnego projektu.
Wspomniany projekt zakłada przygotowanie nowego lub dostosowanie istniejącego projektu bolidu do wymogów regulaminu technicznego na sezon 2015. Manor GP, aby trzymać należne pieniądze za rywalizację w poprzednim sezonie musi zdążyć na czwartą rundę tegorocznych mistrzostw. Autosport nie wyklucza jednak obecności bolidów najmłodszego zespołu w stawce już na starcie mistrzostw.
Kluczowy dla przyszłości losów zespołu może okazać się zbliżający tydzień, w którym FIA ma spotkać się z przedstawicielami zespołu i ocenić czy zgromadzone zaplecze techniczne oraz finansowe jest wystarczające do podjęcia rywalizacji.
Warte uwagi są również zmiany na profilach zespołu w portalach społecznościowych, sugerujące, że wkrótce coś ważnego może się wydarzyć.
(14 Feb 12:52)
Kibicuję im. Widać, że jest determinacja. Pewnie wrócą na tor.
Ciekawe gdzie budują swój bolid? Bo przecież ich fabrykę kupił Hass. Ciekawe kto jest inwestorem…
(14 Feb 13:45)
Marussia miała dwie fabryki jedną kupił Haas druga należy do nich 🙂
(14 Feb 21:13)
Haas kupił fabrykę, ale póki co jeszcze jej nie potrzebuje, więc teoretycznie mógłby ją wynajmować zespołowi. Nie zakładam jednak, że zespół tego potrzebuje…
(15 Feb 23:19)
Myślę, że jeżeli Haas kupił fabrykę, to nie po to żeby stała ona bez żadnego efektu. Coś musi się tam dziać.
(16 Feb 07:55)
Haas kupił ją bo 1/ była okazyjnie na sprzedaż, 2/ przyda im się od przyszłego roku (więc i tak by czegoś szukał).
(16 Feb 08:57)
Tak i w całości się z Tobą zgadzam ale uważam, że jeżeli już ją kupił to nie stoi ona bezczynnie.
(16 Feb 11:07)
Nie ma co się zgadzać bo pierdzieli głupoty (jak zwykle zresztą), każda fabryka wymaga, oprócz wyposazenia, okresu rozruchowego, który wbrew pozorom nie jest banalnym procesem. Jeżeli Hans ma zamiar wystartować od sezonu 2016, to czas najwyższy, aby rozpoczac prace inicjacyjne.