Zapraszam do obejrzenia trzeciego odcinku magazynu Echa padoku, w którym znajdziecie podsumowanie dzisiejszych kwalifikacji oraz zapowiedź jutrzejszego wyścigu.
Komentarze: 2
boryed (19 Mar 18:03)
Jedynie Bobowi Fernleyowi podobała się nowa forma kwalifikacji., ale to ze względu na miejsce jakie zajęli. A co najśmieszniejsze, Ci szefowie, którzy byli za nową formą quali, teraz już jest be. Jak to irytuje! Światowy sport, ciekawy, zarabiający krocie, przyciągający największych producentów, a oni takie rzeczy odp****lają. A jak chcą przemieszania stawki, to niech zatrudnią jakieś dziecko, które będzie układać numerki kierowców na tablicy. To będzie już w ogóle nieprzewidywalne! Same plusy tego rozwiązania:
– nowe opony na wyścig
– zero emisji CO2 takie eko, że szok
– zero pieniędzy wydanych na cokolwiek (no może na żarcie dla członków zespołu)
Nic tylko wprowadzać.
A co jeszcze mnie irytuje, to to że nie będzie powrotu do starej formy w całości. Jak słychać ciągle, że Q1 i Q2 było tylko ‘ok’, a Q3 to katastrofa, to po co zostawiać pierwszą i drugą sesję w nowym formacie. Znowu kibice na torze nie będą wiedzieć co się dzieje, chyba, że pięć miliardów telebimów postawią. A Q3 w starej wersji, to wgl nie będzie się kleić. Wybaczcie mi wylewanie tych żali, ale dzisiaj od rana się we mnie gotuje. Pozdro!
MrBigStuff – jak zawsze porządny materiał, ale intro trochę za głośne w porównaniu do Twojego głosu 😉
W 2014 Rari mialo prawie 1.6s straty do Merca, w 2015 ponad 1.4s, dzisiaj w tych szemranych okolicznosciach 0.8s.
Mysle, ze nie jest zle jak na poczatek sezonu i auto bez poprawek.
(19 Mar 18:03)
Jedynie Bobowi Fernleyowi podobała się nowa forma kwalifikacji., ale to ze względu na miejsce jakie zajęli. A co najśmieszniejsze, Ci szefowie, którzy byli za nową formą quali, teraz już jest be. Jak to irytuje! Światowy sport, ciekawy, zarabiający krocie, przyciągający największych producentów, a oni takie rzeczy odp****lają. A jak chcą przemieszania stawki, to niech zatrudnią jakieś dziecko, które będzie układać numerki kierowców na tablicy. To będzie już w ogóle nieprzewidywalne! Same plusy tego rozwiązania:
– nowe opony na wyścig
– zero emisji CO2 takie eko, że szok
– zero pieniędzy wydanych na cokolwiek (no może na żarcie dla członków zespołu)
Nic tylko wprowadzać.
A co jeszcze mnie irytuje, to to że nie będzie powrotu do starej formy w całości. Jak słychać ciągle, że Q1 i Q2 było tylko ‘ok’, a Q3 to katastrofa, to po co zostawiać pierwszą i drugą sesję w nowym formacie. Znowu kibice na torze nie będą wiedzieć co się dzieje, chyba, że pięć miliardów telebimów postawią. A Q3 w starej wersji, to wgl nie będzie się kleić. Wybaczcie mi wylewanie tych żali, ale dzisiaj od rana się we mnie gotuje. Pozdro!
MrBigStuff – jak zawsze porządny materiał, ale intro trochę za głośne w porównaniu do Twojego głosu 😉
(19 Mar 18:24)
W 2014 Rari mialo prawie 1.6s straty do Merca, w 2015 ponad 1.4s, dzisiaj w tych szemranych okolicznosciach 0.8s.
Mysle, ze nie jest zle jak na poczatek sezonu i auto bez poprawek.