Jak Rosberg uratował punkty po uślizgu?
Serwis f1.com publikuje coraz więcej materiałów z wyścigów, w tym masę ujęć z kamer umieszczonych w bolidach. Cała sytuacja łechce moje ego, bo właśnie na takich materiałach blog zdobył popularność na krótko przed tym, jak został “prawie” zamknięty przez FOM. A to wszystko działo się sześć lat temu.
Niestety dzisiaj nadal nie ma możliwości osadzenia przygotowanych przez FOM materiałów na innych stronach, a szkoda, bo jedna z sytuacji, która miała miejsce podczas ostatniego wyścigu zwróciła moją szczególną uwagę. Chodzi o moment, w którym Nico Rosberg mocno naciskał Verstappena i stracił panowanie nad bolidem. Brytyjscy komentatorzy byli zaskoczeni, że udało mu się nie zdusić silnika, dzięki czeku mógł kontynuować jazdę i utrzymać prowadzenie w klasyfikacji kierowców.
Jeszcze bardziej imponujący jest sposób, w jaki Rosberg to zrobił. Poniżej zamieszczam tylko jeden zrzut z materiału, który pokazuje w jak ekwilibrystyczny sposób niemiecki kierowca operował kierownicą oraz łopatkami, aby utrzymać bolid przy życiu.
Zapis wideo z tego momentu znajdziecie na oficjalnej stronie serii.
(15 Jun 07:33)
Możliwości osadzenia to jeszcze pewnie długo nie będzie, taka polityka “przyjdź obejrzeć do nas”.
(15 Jun 07:51)
A to przecież klucz do sukcesu serwisów umożliwiających publikację materiałów filmowych.
(15 Jun 12:12)
To już wiem gdzie podziały się wszystkie dłuższe nagrania z kamer pokładowych – ponieważ w tym sezonie takich dłuższych ujęć podczas transmisji jest bardzo mało.
(28 Jun 01:12)
Trzeba szybko je łapać zanim znikają;) Ja mam np full onboardy (cały wyścig na oboardzie – zmienianym oczywiście) chyba ze wszystkich oprócz 2 wyścigów , nie mówie oczywiście o tym co na Vimeo wrzucaja.
Ale fakt szybko je kasują , trwa to czasem kilka godzin i znikają