Analiza techniczna Renault R.S.17
Przed Wami kolejna odsłona magazynu Echa padoku i analiza techniczna bolidu Renault R.S.17. Miało być krótko i zwięźle, a wyszło prawie 20 minut. Nowy bolid wyprodukowany pod dachem fabryki w Enstone kryje w sobie tak wiele ciekawych rozwiązań, że grzechem byłoby o nich nie wspomnieć.
Czekam na Wasze uwagi oraz pytania, bo mimo przygotowań nie zawsze da się opowiedzieć o wszystkim. Kamera mimo wszystko jest dla mnie nowym narzędziem pracy i minie trochę czasu zanim poczuję się swobodnie przed obiektywem.
(22 Feb 09:25)
Bardzo fajna analiza. Dziękuję i proszę o więcej.
(22 Feb 11:58)
świetna robota 🙂
(22 Feb 12:34)
Super!
(22 Feb 12:38)
Super analiza, bardzo ciekawe informacje i fajnie, że Zwracasz uwagę na szczegóły, które dla przeciętnego kibica leżą poza granicą postrzegania/zainteresowania.
Dziwnie szeroki jest wlot powietrza do silnika, tzn jego “podstawa” za głową kierowcy (tam gdzie są francuskie flagi. Przynajmniej dla mnie wydaje się szeroki.
Może łatwiej byłoby zrealizować taki materiał udostępniając pulpit jako źródło obrazu + dźwięk?
Świetna robota dzięki i czekam na więcej 🙂
(22 Feb 18:07)
Super robota Mr Big! 😀 Bardzo ciekawy opis bolidu.
Co do mowy końcowej, damy wszyscy radę i czekamy na więcej, ale zainwestuj chociaż w mikrofon bo żeby dobrze Cie słyszeć to kino domowe mam ustawione na 70% 😛
(22 Feb 19:38)
Swietna robota, oby tak dalej!! Widac pasje i prawdziwa milosc do sportu 🙂
(22 Feb 19:51)
Świetna robota, coraz płynniej się wypowiadasz 🙂 A że kompetentnie, to nie od dziś wiadomo!
Poza tym to dobra wprawka by zacząć się kiedyś pojawiać w mediach, może w Eleven Sports? 😉
(22 Feb 20:41)
Fajowo.
Sugestia do prezentacji:
– robisz wprowadzenie z ujęciem siebie – ogólne info o bolidzie a później jedziesz już z widokiem na całym ekranie poszczególnych zdjęć bolidu,będziesz mieć większą swobodę w poruszaniu się po plikach i szkicowaniu na nich ( wtedy problem światła masz z głowy a nam serwujesz widoki i rzuty bolidu na całym ekranie )
– warto zrobić sobie mały spis tego o czym chcesz opowiedzieć żeby nie skakać ( zresztą masz to ogarnięte )
– na zakończenie znowu Ty z tekstem ogólnym do wygłoszonego tematu (podsumowanie, pozdrowionka itp)
przepraszam za śmiałość ale podziwiam z ukrycia prowadzenie bloga i pozwoliłem sobie napisać.
Super zobaczyć że osoba która to prowadzi jest człowiekiem ( to poprawia odbiór tekstów )
Powodzenia_Pozdrawiam
(22 Feb 20:49)
14:20 – co to za rurka o mniejszej srednicy kolo wydechu z lewej strony?
(23 Feb 02:14)
Robisz mega robotę i teraz już bardziej wiem o co Ci chodziło w analizie poziomu transmisji F1 w eleven. Zwróciłem się do eleven, bo wykorzystali Twój talent. Szacunek, za wysoki poziom tak szybkiej analizy prezentowanych bolidów w tym sezonie. W polskim języku takie analizy video jeszcze nigdy nie zaistniały. Ogląda się to mega przyjemnie i mam nadzieje, że eleven pójdzie po rozum do głowy i serio z przyjemnością by się ogladało kilku-kilkunastominutowy materiał przed każdym wyścigiem.
Wielu narzeka na formę prezentacji, ale do cholery: to domowy materiał, zrobiony na gorąco po prezentacji! Już drugi odcinek był pod tym względem wiele lepszy niż pierwszy, aż strach myśleć, co będzie dalej :). Jeżeli chodzi o poruszany temat, to 100 razy bardziej liczy się treść. Wolę gdy w naturalny sposób opowiada o tym gość, który się tym interesuje niż jakby postawić przed kamerą modelkę-prezenterkę w profesjonalnym studio, z profesjonalnym sprzętem audio-video. W tym temacie nie o to chodzi. Keep going! Mam nadzieję, że treść wygra i zobaczę Cię niedługo w eleven!
(23 Feb 12:41)
co do przyrostu o jakim mowi renault 0.3 na okr. gdzie jest wiele przyspieszeń. to raczej niewiele wrecz znikoma wartośc. wiec ten przyrost musi być znacznie wiekszy. Lub ta wartośc to tylko ile zystaja do konkurencji wzgledem innych ze sie zbliżą o tyle do rywali . bo wzgledem własnej jednostki to śmieszna wartość.
900 KM 100-300 km/h 9 sekund
930 KM 100-300 km/h 8.7 sekundy na jednym przyspieszeniu a podczas okrązenia jest ich wiele
wiec zysk w postaci mocy musiał by wynosić coś koło 10 KM zeby wynosił 0.3 sekundy na okr bo 30 KM to na jednej prostej daje 0.3 sekundy
(23 Feb 18:19)
Spoko!