Kto jest szybki, a kto nie?
Po zimowych testach na torze w Barcelonie pozostał już tylko kurz oraz resztki opon. Zimowe testy przed sezonem 2018 to już historia, a zespoły mają zaledwie dwa tygodnie, aby przygotować swoje nowe konstrukcje do startu rywalizacji.
Kto dobrze odrobił pracę domową, a kto będzie musiał w ostatniej chwili uzupełniać braki albo nawet przystąpić do rywalizacji nieprzygotowany? O tym wszystkim w kolejnym (za długim, za nudnym i słabo doświetlonym) odcinku magazyny “Echa padoku”. Mam jednak nadzieję, że przekazane w nim informacje przykryją braki po stronie technicznej.
(12 Mar 13:49)
Bardzo dobre podsumowanie.aha ładny krawat hahaha
(13 Mar 06:40)
Na Pana miejscu pozbyłabym się krawata. Swobodniej by się Pan prezentował. 😀
(13 Mar 12:44)
A do czego mikrofon przyczepię?
(13 Mar 19:59)
Do koszuli pomiędzy guzikami?
(12 Mar 19:45)
Jedno słowo narzuca mi się patrząc na ten materiał: świetnie! na prawdę trafiłeś tutaj z analizą w stu procentach. Ogląda się to z mega zaciekawieniem. Powinieneś takie vlogi prowadzić regularnie. Masz potencjał na to 🙂
(12 Mar 19:45)
Haas nie ma kierowców żeby być czwartym kierowcą. Jednemu hamulce nie będą ciągle działać
(12 Mar 20:58)
Pozdro dla gimbazy
(13 Mar 17:50)
Pisałem o czym innym a myślałem o czym innym
Haas nie ma kierowców by być czwartym zespołem. Ci kierowcy wyżej nie podskoczą i nic na to nie poradzą
(12 Mar 20:57)
Super analiza… świetny materiał przedstawiony w przystępny sposób. Szacunek
(12 Mar 21:36)
Czekam na więcej
(12 Mar 21:45)
Robisz świetną robotę. Brawo Ty.
Wyręczasz nas w grzebaniu w necie, w poszukiwaniu danych, komentarzy, ect.
Składasz je w całość, analizujesz i komentujesz.
Również czytam zachodnie portale traktujące o F1, tłumaczę sobie teksty i przyswajam.
Mercedes; faktycznie może mieć problem z traktowaniem bardziej miękkich opon, a pęcherze, o których mówisz, widziałem na AMuS. Makabra. To wcale nie musi być jakaś drobnostka. Tegoroczne opony jednak są inne.
RBR; ma dobry pakiet areo, zresztą jak zwykle, ale wydajność i niezawodność jednostki Renault może być w ich przypadku kluczowa.
Ferrari; lubi “błyszczeć” na testach, taki włoski temperament, ale symulacje wyścigowe na tle konkurencji popsuły im humor i to zdecydowanie.
Haas ma wsparcie w Ferrari, nie tylko w jednostce napędowej, ale w wieeelu obszarach, więc pora by się ogarnęli.
Renówka wprowadzi na Australię milion poprawek, a potem do lipca będą je ogarniać, tak jak mówisz.
McLaren będzie miał sezon zbliżony jak trzy ostatnie. Brown, Bulion and company, doprowadzają ten zespół do śmieszności, która nigdy wcześniej nie miała w McLarenie miejsca. KATASTROFA.
Toro Rosso; słuchają Hondy i efekty są … zadziwiające.
Force India; są bardziej zaangażowani w sprzedaż zespołu, niż w cokolwiek innego.
Williams; rządy kobiet w świecie F1 to raczej nienajlepszy pomysł. Patrz Monika. F1 to zdecydowanie nie domena płci pięknej. Kobiety sprawdzają się w zupełnie innych dziedzinach.
Sauber; patrz Klara. No nawet mogę zrozumieć, że Piotrek zakochał się w Monice, ale żeby jej wszystko zapisać …
(13 Mar 16:07)
super robota czekamy na wiecej smaczkow technicznych