Jerez – dzień trzeci na żywo
Zaczynamy trzeci dzień pierwszych zimowych testów przed sezonem 2014. Wczoraj rano James Key, z Toro Rosso powiedział, że brak kilometrów w drugim dniu powinien był dzwonkiem ostrzegawczym. Scenariusz wczorajszego dnia wskazuje, że zarówno w Toro Rosso, jak i pozostałych zespołach zasilanych silnikami Renault zamiast dzwonka rozbrzmiał dźwięk wielkiego dzwonu. Czy dziś uda się odzyskać nieco straconego czasu i śladem McLarena pokazać, że przygotowane konstrukcje mają potencjał?
Komentarz do wydarzeń na torze (z nowym systemem aktualizacji informacji)
(30 Jan 10:19)
Przykro mi to stwierdzić ale nowy system aktualizacji praktycznie u mnie nie działa ;< Wyświetlają sie tylko godziny, bez tekstu i cały czas "updating"…
(30 Jan 10:25)
Ok teraz działa, żadnych zdjęć nie będziesz wrzucał?
(30 Jan 10:32)
u mnie aktualizacje dziala bez najmniejszyc problemow na telefonie jak i na komputerze
(30 Jan 10:29)
Nadszedł wreszcie koniec Red Bulla
(30 Jan 10:38)
teraz elegancko dziala relacja 🙂
(30 Jan 10:41)
U mnie system aktualizacji działa bardzo dobrze(chrome), dodatkowo podoba mi się bardzo, iż każda aktualizacja jest obwieszczana przez nieinwazyjny dźwięk, dzięki któremu wiem kiedy mam sprawdzić zakładkę. Świetny pomysł i relacja, dziękuje bardzo i pozdrawiam.
(30 Jan 11:20)
Potwierdzam. Świetna robota. Wielkie dzięki!
(30 Jan 13:09)
bezinwazyjny .. mógł by być bardziej bezinwazyjny, bo wysoki ton w słuchawkach pstryka dość znacząco 🙂 co do reszty – miodzio ! 🙂
(30 Jan 20:31)
Byloby super, gdyby dalo sie ten dzwiek wylaczyc:) Ale ogolnie nowy system aktualizacji dziala swietnie!
(30 Jan 10:56)
Wszystko działa git. Coraz bardziej tajemnicza ta usterka Renault. Tak na chłopski rozum. Jeżeli to coś niezwiązane bezpośrednio z ustawieniami silnik-bolid to powinno być milion razy przetestowane w fabryce i działać jak ta lala od wyjęcia z pudełka. Jeżeli to coś na linii silnik – bolid to dlaczego problem mają wszystkie zespoły Renault? To że Red Bull będzie radykalny i kłopotliwy można było przewidzieć, ale Lotus i Caterham?
Może Renault do końca robił jakieś upadaty silnika i przywieźli na testy niesprawdzone rozwiązania? Co pozwala sądzić że są jednak z tyłu za jednostkami Merca i Ferrari.
(30 Jan 10:57)
tfu Toro Rosso
(30 Jan 11:13)
Jakieś wieści o ostatnim bolidzie, który nie doczekał się swojej prezentacji? Wyjedzie dziś na tor?
(30 Jan 11:20)
“JONATHAN NOBLE has just been catching up with Marussia’s Max Chilton, who says the team is still working on the car and hoping to get out today.”
(30 Jan 11:24)
Ferdek już jeździ czerwono czarnym bolidem, hehe.
Może nieoczekiwany problem Marussii to malowanie nowego Fiata? ;p
(30 Jan 11:54)
Ciekaw jestem czy można coś jeszcze gorszego zaprojektować od Caterhama… Poprzeczka została wysoko zawieszona.
(30 Jan 13:01)
Możesz podać czas Caterhama w 3 sektorze na Spa? a nie czekaj rozmawiamy o wyglądzie 🙂 widziałem gorsze rozwiązania.
(30 Jan 13:33)
Odnośnie wpisu z 13:20.
Mam pytanie do użytkowników bardziej zorientowanych w temacie rozwiązań biznesowych w F1.
Czy jest możliwe, że skoro Lotus nie podpisał jeszcze umowy z Renault, to ich brak w Jerez jest zagrywką taktyczną typu “Zobaczymy który silnik jest fajniejszy” i teraz mogą znienacka ogłosić w ciągu następnych 2 tygodni, że podpisali z Ferrari lub Mercem?
Czy taki scenariusz jest w ogóle możliwy z technicznego punktu widzenia, czy też nadwozie zaprojektowane wstępnie pod dany motor nie nadaje się do przeróbki pod inny?
(30 Jan 13:39)
Takie zachowanie nie wchodzi w grę. Projekt samochodu jest mocno zależny od wymagań przedstawionych przez producenta jednostki i prawdopodobnie ciągle ewoluował w ramach prac rozwojowych nad V6ką. Szybka przekładka nie wchodzi tu w grę.
(30 Jan 15:07)
Moim zdaniem będą chcieli zrzucić z ceny, biorąc pod uwagę pozycje Renault po testach, bo o ile się nie mylę silniki Renault są najdroższe w stawce.
(30 Jan 15:25)
@Ymru rozwaliłeś system, wybór silnika po zaprojektowaniu auta 😀 😀
(30 Jan 16:32)
Racja, ale biorąc pod uwagę prace (wkomponowanie silnika Mercedesa zamiast oryginału) przed sezonem 2009 Brawn GP można sobie w pewnych granicach tak pomyśleć 😀
Ale w przypadku obecnych jednostek – stanowczo za tobą powtórzę – NIE!
(30 Jan 15:17)
przecież jest podpisane wszystko dawno
(30 Jan 16:45)
Lopez tłumaczył że opóźnienia wynikały między innymi z tego że razem rozwijali KERS i że są partnerami a nie tylko odbiorcą.
(30 Jan 21:51)
super relacja, dzięki! do zo jutro!
(30 Jan 22:45)
Tak też myślałem, że to niedorzeczne, ale w obecnej dobie dzieją się rzeczy, które się najstarszym inżynierom nie śniły (i dobrze, bo obudziliby się zlani zimnym potem, gdyby im się przyśnił nos CT05 czy STR9 ;p).