Konferencja prasowa Petrova [LIVE]
[UPDATE] Cała konferencja do obejrzenia tutaj (kliknij aby przejść do serwisu sportbox.ru….)
O godzinie 12:45 naszego czasu mam rozpocząć się konferencja prasowa, na której Vitaly Petrov ma poinformować o swoich planach na przyszły sezon. Impreza ma rozmach bo zaangażowały się w nią rosyjska telewizja oraz radio. W tym wpisie postaram się relacjonować Wam na bieżąco to co dzieje się w siedzibie rosyjskiej telewizji, w której zwołano konferencję.
[13:50] To były jedynie najważniejsze moim zdaniem, fragmenty konferencji, które chciałem Wam przekazać na żywo. Więcej informacji na pewno wkrótce na innych portalach. Ja może pokuszę się jeszcze o komentarz ale z drugiej strony co tu komentować…
[13:45] Oksana na koniec:
Specjalne podziękowania dla Vladimira Putina
[13:42] Boullier zapytany dlaczego Petrov był pierwszą opcją:
Najważniejszy jest wynik sportowy ale również braliśmy pod uwagę względy marketingowe. Sportowy sukces chcemy przekuć w marketingowy
[13:39] Petrov o kontrakcie:
Nie będę zdradzał sekretów. Jeszcze Alonso usłyszy…
[13:37] Kosachenko zapytana o wysokość kontraktu Petrova:
Zobacz na Vitalya – nie wygląda na głodnego.
[13:35] Boullier zapytany o nowych sponsorów z Rosji:
Ciągle negocjujemy z kilkoma firmami z Rosji. Oczekuję, że podejmą z nami współpracę
[13:32] Petrov zapytany o tytuł “Króla wypadków”:
Nadal będę jeździł tak agresywnie jak dotąd ale bardziej rozważnie. Nigdy wcześniej nie popełniłem tylu błędów… Uważam, że błędów będzie mniej.
[13:29] Petrov o testach:
Mam nadzieję, że będziemy mieli dużo suchych dni. Będzie wiele nowych rzeczy do sprawdzenia w tym KERS.
[13:27] Oksana Kosachenko:
To nie jest transakcja finansowa. Do 2014 roku zamierzamy zrobić wszystko żeby Rosja mogła być dumna ze swojego kierowcy.
[13:25] Petrov:
Mam nadzieję że będzie lepiej niż w 2010. Nic więcej nie mogę powiedzieć bo samochód jest nadal w budowie
[13:24] Eric Boullier:
Dwa lata – to kawał czasu i mamy nadzieję, że Vitaly pokaże swój poziom i będzie lepiej niż w tym sezonie. Pomożemy mu w tym.
[13:22] Pertov w koszuli z logiem Lotusa i Renault:
[13:20] Oksana Kosachenko:
Dziękujemy za wsparcie. Bez Was podpisanie nowego kontraktu nie byłoby możliwe. Przyszłość nie była jasna ale teraz F1 będzie gościła w Rosji. Lotus Renault podpisał nowy kontrakt z Vitalym na sezony 2011, 2012. Jego partnerem w sezonie 2011 będzie Robert Kubica.
[13:15] Po informacji na twitterze sądziłem, że Pertov podpisał kontrakt na jeden sezon. Wszystko jednak wskazuje na to, że będą to dwa sezony 2011 i 2012.
[13:10] Vitaly o sezonie 2010:
“Sezon nie był taki jak tego oczekiwałem. Było wiele błędów, które popełniłem. Były też pozytywne momenty. Odkryłem też wiele elementów gry zespołowej. Co więcej mogę powiedzieć”
[13:05] Vitaly pojawił się w budynku telewizji w towarzystwie Erica Boullier’a wystrojony w żółto-czarne barwo zespołu Lotus – Renault.
[13:00] Konferencja jeszcze się nie rozpoczęła a całe napięcie zepsuł operator twittera ekipy Lotus Renault: Petrov kierowcą Renault na sezon 2011!
[12:50] Konferencja została przesunięta na godzinę 13:10 ze względu na korki w centrum Moskwy.
(22 Dec 14:14)
http://twitter.com/JRobertsF1
Robert pisze o dwuletnim kontrakcie, na 2011 i 2012, więc jak to w końcu jest? 🙂
(22 Dec 14:24)
@ MrBigStuff
masz może foto w większej rozdzielczości? Chciałbym lepiej zobaczyć w jakiej koszuli wystąpił Petrov, może to będzie jakaś wskazówka jak będą wyglądały nowe ciuchy-gadżety zespołu 😀 O ile ma na sobie "coś" związanego z nowym-starym pracodawcą.
(22 Dec 14:32)
Dzięki MrBig 🙂
Tymczasowy ale myślę że mocno sugerujący w jakim kierunku pójdą. Czarna baza, logo Lotus po lewej i Renault po prawej, ciekawe tylko kiedy to połączenie "poraczy" swoją obecnością Łada… Lotus, Renault, Łada -> koniec świata jest już bliski
(22 Dec 14:40)
Nie rozumiem tego,niczym szczegulnym się nie popisał w sezonie.Powinni zatrudnić bardziej doświadczonego kierowce skoro myślą o zwycięstwach.Kolejny sezon Robert zamiast ustawiać bolid na wyścig będzie testował części a Pietrow się będzie uczył prowadzić bolid F1.
(22 Dec 14:52)
@Krzysiu – a pamiętasz takiego gościa jak Kazuki Nakajima? Jeździł w Williamsie 2 sezony, a dlaczego? Bo Toyota była dostawcą silników i chcieli mieć wspieranego przez siebie kierowce w stawce. Tutaj jest identycznie, LRF1 to platforma biznesowa, dzięki Rakiecie z Wyborga mają łatwiejsze wejście na rynek Rosyjski, który, wbrew temu co rzucają nasi politycy, jest niesamowicie chłonny i ciągle się rozwija.
(22 Dec 21:27)
A ja tam zwyczajnie, czyli bez podtekstów i życzliwie życzę mu powodzenia.
(23 Dec 02:13)
Lotus – Renault – Łada. Nie ma się czemu dziwić. Pieniądze są najważniejsze gdy w trudnej sytuacji istnieją silne intencje utrzymania potencjalnie perspektywicznego teamu – a takim był reno. I tak kibice kibicują zazwyczaj poszczególnym kierowcom (zespołowi z ulubionym kierowcą), a nie zespołom . Osobiście jednak miałbym wielki dylemat z przy zatrudnieniu Petrova. On potrafi być szybki, to fakt, ale jego osobowość kierowcy nigdy się nie zmieni, bo osobowość się nie zmienia. Gdy Vitaly spróbuje ją zmienić na torze w realce, to będzie musiał być wolniejszy, łamiąc własny sposób kalkulacji ryzyka aby dopasować się do interesu zespołu poprzez bezwypadkową jazdę. I tak źle, i tak nie dobrze. Wielka różnica w zdobytych punktach pomiedzy Kubicą a Petrowem, to abolutnie nie przypadek. To wynik sposobu kalkulacji ryzyka właśnie (ułamki sekund). Można przyjąć, że Petrov wolniej się uczy, i teraz już wszystko będzie ok. bo się nauczył. Chciałbym aby tak było, ale w cuda nie wierzę. Obym się miło zaskoczył.