MP4-26 – new McLaren baby
Tak wygląda zaprezentowany dziś w Berlinie nowy bolid zespołu McLaren oznaczony symbolem MP4-26:
Powyższe zdjęcie tego nie pokazuje ale nowy bolid McLarena ma bardzo ciekawy kształt bocznych wlotów powietrza. Możecie to sobie świetnie obejrzeć przy użyciu animacji umieszczonej na stronie mclaren.com. Oczywiście jak zwykle czekam na Wasze pierwsze, drugie i również te trzecie komentarze…
A tak wyglądała sama prezentacja:
Kilka zdjęć w dużym zbliżeniu pochodzących z twittera:
Fotorelacja dostępna na badgergp.com
No i mamy pierwszą rewelację dnia. Zaprezentowany bolid miał zamontowaną atrapę silnika oraz układu wydechowego. Wszystko wskazuje na to, że McLaren do ostatniego momentu pracuje nad nowymi rozwiązaniami i nie bardzo ma ochotę na tym etapie dzielić się swoją wiedzą z innymi zespołami.
Więcej wkrótce…
(04 Feb 11:59)
ten motyw z dostarczaniem czesci do bolidu – genialny :D:D:
(04 Feb 12:19)
Z tego co na początku było widać, wydech szedł do tyłu…
(04 Feb 12:27)
Dziwna prezentacja pod każdym względem. 😉
Wydech chyba klasyczny, jakieś dzikie wloty powietrza, tylna sekcja bolidu jakby nieproporcjonalnie długo, a przód kompaktowy jak w LRGP.
(04 Feb 12:34)
Swietna prezentacja.Bardzo ciekawy bolid, ale (przynajmniej na razie) wydech ma normalny…
(04 Feb 12:41)
Prezentacja dziwna. Bardzo eventowa, ale mało sportowa. Dziwne że nie było ludzi, którzy zbudowali ten bolid. To chyba nienajlepiej robi dla teamu. Jeśli jeszcze dodamy, że prezentacja była robiona w czasie i miejscu podyktowanym przez Vodafone, niekoniecznie zgodnymi ze sportowymi wymaganiami zesopołu, to wszystko jakieś takie grząskie się wydaje. Co do bolidu, największe wrażenie robią na mnie sekcje boczne, wloty powietrza zupełnie niecodzienne. Kiepskie wrażenie natomiast robi wysoki tył, wbrew ogulnemu trendowi obniżania.
(04 Feb 13:41)
Wkleiłeś na kilku stronach o tematyce F1 ten sam komentarz…
Jak już jesteś taki znawca to wykaż chociaż trochę inwencji 🙂
(04 Feb 14:12)
Na 2. Nie widzę w tym nic złego. Nie mam się za znawcę. Gratuluję spostrzegawczości i dziękuję za radę.
(04 Feb 14:25)
Jak merytorycznie ciekawie, to co ma zmieniać? Przecinki poprzestawiać, żeby czepialskich zadowolić? Polak to tylko okazji szuka, żeby kogoś w kostkę kopnąć. Zostaw chłopaka…
😉
(04 Feb 13:07)
Wygląda bardzo ciekawie,nos bolidu poprowadzony bardzo nisko.Z tego co zauważyłem też zastosowali “wleczone” tylne zawieszenie.Jeszcze muszą Hamiltona nauczyć oszczędzać opony bo z Pirelli będzie napewno miał problem 🙂
(04 Feb 13:34)
no fakt, Button ma teraz dużą przewage nad Hamiltonem – cały jeden zjazd po opony, czyli przynajmniej 20 sekund w wysciugu 😉
(05 Feb 12:46)
Zgadzam się z tobą w 100% Baton w tym sezonie pewnie pokocha Pirelli 😉
(04 Feb 13:26)
Jeśli chodzi o ich stronę ( http://mclaren.com/2011revealed/ ) to można sobie pojezdzić mp4-26 😉
(04 Feb 13:41)
A jeszcze jedna uwaga, czy tej “dziurze” centralnie z tyłu bolidu to nie jest czasem końcówka wydechu?
(04 Feb 13:51)
Raczej nie, wygląda mi to na bardziej na ujście tego kanału którego wloty sa nad “1” napisu “Mobil1”. Tuż przed tym wylotem jest też chyba jakaś chłodnica albo radiator- może od KERS-u? To mógłby być obieg chłodzenia tego układu.
(05 Feb 21:21)
I mi się tak wydaje. Pamiętam taki przepis (choć niedokładnie), który mówi że wloty chłodzące powietrza nie mogą być wielootworowe. może dlatego być to osobny obieg dla KERS, ale to taka moja (pierwsza tu) wydumka.
(04 Feb 13:44)
…historia F1 już nie raz widziała takie dziwolągi przypomnijmy sobie Williamsa który miał rozpołowiony nos (jak dwa kły), potem bolid który miał trzy osie z czego dwie pierwsze skrętne (przepraszam nie pamiętam nazwy zespołu)… ale reguła jest jedna taki dziwactwa zawsze źle kończyły i później trzeba było się z tego wycofywać. Zresztą nie trzeba daleko szukać sam Mclaren MP4-25 i jego dziwny wydech (z tego co pamiętam to już w Australii od tego odeszli).
(04 Feb 16:08)
TYRRELL tak sie nazywał ten wynalazek co miał 6 kół. 4 z przodu 2 z tyłu
(04 Feb 19:25)
Po części się z tobą Piotrku zgadzam jednakże nie jest to reguła, jeśli cofnąć się dość mocno w czasie to auta z różnymi deskami (bliżej temu było do deski niż spoilera jakie znamy ze współczesnych pojazdów) przymocowanymi to kadłubu zapewne również nazywano dziwolągami. Potem przekonano się że to działa i teraz już nie da się wyobrazić sobie F1 bez jej aerodynamiki i spoilerów. Dlatego nie przekreślajmy odrazu side-podów MP4-25 w kształcie litery L może to się stać trendem na kolejne lata. A może tak będzie z wydechem FEE LRGP. Poczekajmy i dajmy się sytuacji rozwinąć w między czasie trzymając kciuki za Roberta.
Wybaczcie niski poziom składniowości wypowiedzi ale cały dzień spędzony nad matematyką może namieszać w głowie, i człowiek się dziwi że zdania po polsku ułożyć nie potrafi 😉
(05 Feb 17:59)
http://www.roadcarvin.com/sites/default/files/images/Tyrrell_P34_6561.preview.JPG hehe, nie widzialem tego wczesniej
(05 Feb 19:22)
oj kolega chyba malo dokladnie lub od nedawna sledzi blog MrB
http://www.f1talks.pl/?p=4882
(04 Feb 13:57)
A ja nigdzie nie widzę obudów na kamery, które chyba są wymogiem FIA. NIe ma ich ani przy airbox’ie ani na dziobie.
(04 Feb 14:10)
bo to tylko model jest. Wnętrze przy silniku miał z plastiku widocznie ich wydech będzie wygladal zupelnie inaczej niz ten dzis zaprezentowany
(04 Feb 14:17)
@ScarbsF1 potwierdził, że to co wyglądało na układ wydechowy było jedynie przykrywką. Prawdziwe rozwiązania dopiero przed nami.
(04 Feb 14:24)
Można się było tego spodziewać… Który normalny zespół zaserwowałby na tacy ponad miesiąc przed startem sezonu, wnętrze swojego bolidu? 😉 Jedyne co mogło mieć dzisiaj “ostateczny” kształt to monocoque.
(04 Feb 14:25)
Jeszcze jedno. Mimo, że większość podejrzewa McLarena o wykorzystanie podobnego rozwiązania do Lotus Renault on uważa, że wydech będzie jednak z tyłu ale zamontowany w niecodzienny sposób.
(04 Feb 14:54)
Dodatkowy wlot powietrza nad głową kierowcy służy do chłodzenia skrzyni biegów i hydrauliki…
(04 Feb 15:09)
Czyli wiemy, że wydech McLarena może być bardzo niekonwencjonalny, bo również stosują (jak LRGP) ulepszony system chłodzenia. Na prawdę ciekawe co wymyślą. Może skierują na tylne skrzydło? 🙂
(04 Feb 15:15)
Ostatnimi czasy przyznawałem na własny użytek tytuł “Spitfire’a bolidów” jakiejś maszynie w stawce. W zeszłym sezonie był to McLaren. W tym zwycięzca to jednak Renault, ale ten McLaren to raczej tegoroczny Messerschmitt!
(04 Feb 15:51)
Teraz pytanie który Spitfire przeciwko któremu Messerschmitt’owi? Jeśli Mk IX przeciwko Bf-109 to rozumiem, ale czy przypadkiem nie wystawiasz po stronie Messera Me-262 Schwalbe?
(04 Feb 20:13)
No raczej takie mi się nasuwa porównanie http://www.kurfurst.org/Tactical_trials/109F2_UK/Bf109F2_beingrecovered_via_LWColours.jpg
(04 Feb 16:11)
Na pewno będzie szybki, pytanie tylko jak lub czy NAJszybszy??
(04 Feb 16:41)
A ja uważam że ten dodatkowy wlot informuje nas że układ wydechowy MP4-26 będzie niekonwencjonalny może nie kopia LR ale coś ala LR poczekamy zobaczymy
(04 Feb 16:55)
…nie należy zapomnieć też o tym że MP4-26 przegapił już bezcenne dwa dni testów. Nie wiem czy to nie okaże się decydujące, bo jeśli wierzyć Whitmarsh tegoroczny bolid jest podobno naszpikowany innowacyjnymi rozwiązaniami a im jest ich więcej tym wiecej może się popsuć.
(04 Feb 21:23)
obyś miał RACJĘ, naprawdę… 😉
(04 Feb 19:37)
Piękna prezentacja! Tak pokazać “nowy” bolid, żeby skutecznie nic nie pokazać! Brawo za inwencje. A przednie skrzydło to chyba zdobędzie tytuł Dziwoląg Roku…
(04 Feb 20:10)
Wydaje mi sie ze to skrzydlo z poprzedniego sezonu.
(04 Feb 20:01)
Na tą chwile mogę tylko powiedzieć że jest to najbardziej kosmiczny bolid tego sezonu, bliżej mu do tych sprzed 2009(kiedy to wrócono do prostych konstrukcji bez żadnych lotek etc. ). Czy się sprawdzi, zobaczymy na torze. Obawiam się jednak ze McLaren już kopiuje przedni wydech Renault, z tym tylko że na początku sezonu mogą mieć spory problem z bezawaryjnością. W końcu przepadły im już jedne testy.
(04 Feb 22:21)
Trudno cokolwiek powiedzieć, gdyż widzi się tylko monocoque wypełniony ‘dla niepoznaki’. McLaren zapewne zrobi wszystko by być na topie, ale przypuszczam, że to wszystko będzie za mało. Hamiltona czeka trudny sezon 😀
(05 Feb 00:07)
Panowie z McLarena sobie w kulki polecieli bo to co przedstawili to samochodzik do zabawy dla dużych dzieci. Brak chłodnic, silnik atrapa, wydech atrapa, ten dodatkowy tajemniczy wlot zaślepiony więc to co widzimy, poza układem U nic nam nie powie o prawdziwym MP4-26
(05 Feb 12:41)
Wydaje mi się, że żaden zespół nie odkrył jeszcze wszystkich kart,tylko zastanawia mnie dlaczego LR GP tak wcześnie ujawnił ten układ wydechowy mogli to zamaskować i dokleić jakieś rury z tyłu a oni nawet się nie starali tego zamaskować.RedBull w zeszłym sezonie przynajmniej miał namalowane rury na obudowie 😀
(05 Feb 13:13)
wniosek jest taki, że mają coś lepszego od wydechu jeszcze, a to pokazali bo wiedzą ze bedzie bardzo trudno to skopiowac, a inni rzuca sie z silami do analizowania tego – uśpienie czujności : ]
(05 Feb 13:33)
Kurde możecie mnie uświadomić gdzie teraz pracuje Bob Bell ( McLaren? )? Odszedł w połowie czerwca chyba a bolid w Renault konstruują od lutego…
(05 Feb 15:01)
Bob odszedl od Reni dopiero w październiku wiec gdy prace nad bolidami byly juz mocno posuniete a wtedy zmienic koncepcje jest juz ciezko, ale tez Renault mialo mocna rozwiniety model R31, a gdzie obecnie B.Bell pracuje nie wiem. Być może wiedząc ze pod koniec sezonu Bob odejdzie byl w pewnym stopniu odsuniety od projektu R31 i nie wszystkie szczególy budowy bolidu były mu znane. Zobaczymy jak bedzie
(05 Feb 18:36)
Z tego co wiem wlasnie wyladowal w McL
(05 Feb 20:47)
Jeśli Bob jest z McL to ja snuje teorie spiskową. Mianowicie McL ma już opracowany wydech od Bob’a. Nie pokazują go teraz aby Bob nie został posądzony o złamanie klauzuli poufności. A że LRGP pokazało wydech pierwszy to Mcl może powiedziec że go właśnie zgapił – czysta sprawa. Notabene mieli już w swoim życiorysie kilka afer
(05 Feb 19:25)
a może LRGP wystartował tak szybko z tym wydechem żeby go sprawdzić pod kątem nie zawodności wiadomo to nie skrzydełko że można na ostatnią chwile to zamontować
(06 Feb 10:57)
No to się stało Robert W szpitalu rozwalił się na rajdzie Ronde di Andora – na razie pogłoski o złamaniach
(06 Feb 11:11)
no na razie, to pogłoski, ze nie ma nic złamanego…
po wyciągnięciu z auta niby mówił, ze boli go reka, ale chyba złamanej nie ma…
swoja droga, te włoskie strony informacyjne, to burdello kosmiczne i same Pudelki…
(06 Feb 11:21)
a jednak jeden włoski dziennik mówi o złamaniach w tym kości udowej…
jesli to prawda to sezon z głowy
(06 Feb 11:27)
nawet tak nie mowice….
petek nr1, senna w kokpicie to po sezoni i dla renault i dla kubicy
(06 Feb 11:28)
To się narobiło 🙁
Biedny Robert.
Bruno Senna parę dni temu „Jeśli któryś z kierowców wyścigowych zatruje się, złamie nogę lub coś w tym stylu, to mogą nie wiedzieć kogo za to winić, ale wiedzą kto ich wówczas zastąpi”.
Wykrakał to chyba..
(06 Feb 11:28)
swoją drogą troche nieodpowiedzialne są te starty w rajdach, tam jest dużo większe ryzyko rozbicia samochodu który też w mniejszym stopniu chroni kierowce…
(06 Feb 11:33)
Webber miał kiedyś przygodę na rowerze…
Nie można kierowców zamknąć pod kloszem 🙁 ale z drugiej strony…. 🙁
Organizatorzy rajdu Ronde di Andora prawdopodobnie zorganizują konferencję prasową i poinformują o stanie zdrowia Kubicy.
(06 Feb 11:33)
no to pozamiatane – teraz juz kilka włoskich serwisów pisze o złamaniach…
redaktor F1Racing rozmawiał z ojcem Roberta, a ten powiedział, ze wyglada to paskudnie – a ze raczej ta Skoda która Robi rozbił mało go interesuje, to jednak złamania są i sezon poszedł sie…
(06 Feb 11:37)
W 2007 roku po wypadku w Kanadzie wiele osób mówiło, że Kubica ma sezon z głowy. Wrócił do ścigania po 3 tygodniach. Jak oglądałem kiedyś film o Kubicy to jak stratował bodaj w F3 w Niemczech to też doznał jakiś złamań i lekarze sądzili, że wróci dopiero po poł roku, lecz Kubicy udało się to w dwa miesiące.
Warto poczekać na jakiś oficjalny komunikat, a nie na informacje prasowe głoszone przez dzienniki, których nazwy pierwszy raz na oczy widzimy.
Warto wspomnieć wypadek Webbera w grudniu 2008 roku podczas zawodów motocyklowych, gdy doznał złamania nogi. Wrócił wówczas na testy.
(06 Feb 11:47)
Po wypadku w Kanadzie Kubica miał tylko kostkę skręconą.
Jeśli potwierdzi się to, co mówią o tych złamaniach zwłaszcza kości udowej to nawet waleczny Kubica się nie pozbiera szybko 🙁
Czekamy na więcej info
(06 Feb 11:59)
…jak ma jakiekolwiek złamania w okolicach miednicy to nie wsiądzie żeby wrócił do auta wcześniej niż druga połowa sezonu.
Szczerze powiedziawszy to ręce mi opadły jak przeczytałem o tym na pasku TV. Było po prostu zbyt pięknie: innowacyjny bolid, najlepszy kierowca w stawce, czar Lotusa… po prostu coś musiało nie wyjść. A teraz mamy taką sytuacje że potencjalnie mistrzowskim autem bedzie jeździło dwóch nowicjuszy i niech ręka boska broni żeby tym drugim nie była Bruno przy całym szacunku do jego wuja. Ale na razie to wszystko są spekulacje oby się nie spełniły.
ROBERT TRZYMAMY ZA CIEBIE KCIUKI, WRACAJ DO ZDROWIA I RÓB TO CO POTRAFISZ NAJLEPIEJ [ścigaj się w F1] !!
(06 Feb 12:13)
poniżej znajduje się link do filmu zawierający wywiad z Kubica przed startem rajdu, widać tez Skodę S2000 którą startował:
http://formula01.blogspot.com/2011/02/powazny-wypadek-roberta-kubicy.html
(06 Feb 12:15)
Z WP: “PAP informuje, że po wstępnej diagnozie stwierdzono złamanie nogi w kilku miejscach, w tym kości udowej. Kierowca jest przytomny, a według włoskiej agencji ANSA – ciężko ranny.”
(06 Feb 12:26)
Ciężko cokolwiek w rej sytuacji ocenić, dobiegają bardzo skrajne informacje. Jedno jest pewne cał czas jest przytomny. Za la gazetta dello sport o godzinie 14 będzie konfernecja prasowa. Na ich stronie nie piszą nic o złamaniu nogi, lecz o złamanym ramieniu i jest podejrzenie skręcenia nadgrastka i to jest ponoć w tym wszytskim najgorsze.
(06 Feb 12:27)
Jakub Gerber na facebooku:
http://www.facebook.com/jakub.gerber/posts/152198544833519#!/jakub.gerber/posts/152198544833519
(06 Feb 12:29)
Agencja ANSA podała, że Kubicy grozi amputacja dłoni.
(06 Feb 12:40)
zdjęcia po wypadku:
http://www.flickr.com/photos/lorcarg/sets/72157625987569490/with/5421328410/
(06 Feb 12:40)
Podobno o 14 ma byc jakis biulety medyczny o Robercie, choc sa to niepewne informacje!
(06 Feb 12:39)
Czemu nie ma oficjalnych wiadomości, czemu wyłączyli stronkę lotusrenaultgp.com tak to jesteśmy zdani na jakieś spekulacje od tych optymistycznych poprzez pęknięcie kości udowej a na komentarzu pani Moniki skończywszy.
(06 Feb 12:41)
Nie wyłączyli tylko im serwery nie wyrabiają, mi właśnie udało się wstrzelić ale nic tam nie ma ostatnia wiadomość jest o sir J.Stewart’cie
(06 Feb 12:39)
http://www.flickr.com/photos/lorcarg/sets/72157625987569490/with/5421328410/
(06 Feb 12:47)
…o 14.00 planowana jest konferencja prasowa o stanie zdrowia Roberta Kubicy ze szpitala.
(06 Feb 12:56)
Zobaczymy gdzieś tą konferencje?
W tv? Necie?
(06 Feb 12:49)
ROBERT KUBICA MIAŁ BARDZO POWAŻNY WYPADEK PODCZAS RAJDU.WIADOMOŚCI NIE SĄ WESOŁE,KILKA ZŁAMAŃ I GROŹBA AMPUTACJI LEWEJ DŁONI.
CO ZA LEKKOMYŚLNOŚĆ MIESIĄC PRZED STARTEM SEZONU TAK RYZYKOWAĆ! 🙁
(06 Feb 12:56)
http://www.sportmediaset.mediaset.it/formula1/photogallery/3931/kubica-le-immagini-dellincidente.shtml
(06 Feb 13:04)
…czemu oni nie zakazali Robertowi startu w tym rajdzie przecież to już testy są a nie przerwa zimowa.
Przecież ile można mieć wypadków bez wpływu na czas reakcji, zdolności oceny… brakuje mi słów.
(06 Feb 13:05)
na polsacie tez mówią że grozi mu utrata ręki 🙁 ale to włoskie media sieją taką panike…
(06 Feb 13:08)
media żyja z paniki, im wieksza panika, tym wiecej wejsc na strone, tym wieksza ogladalnosc i wieksza kasa z reklam…
no ale pozamedialne doniesienia, tez sa słabe
(06 Feb 13:17)
Od zawsze byłem przeciwny startowi RK w tych śmiesznych rajdach, no bo niestety albo rybki albo cipki. Skończy karierę w F1 to niech się ściga gdzie chce. Dziwie się szefostwu LRGP, że mu pozwalali na to w trakcie testów przed nowym sezonem, który wg wielu może (a teraz to już raczej ‘mógł’) być przełomowy. Jak się nie umie usiąść na dupie, to tak to sią niestety kończy… Powiedzcie mi, który jeszcze czołowy kierowca F1 w trakcie sezonu startuje w rajdach? Hamilton? Massa? Alonso? Webber? ŻADEN! Bo albo nie pozwala mu na to zdrowy rozsądek, albo szefostwo teamu. Tak czy inaczej życzę RK powrotu do zdrowia przy GP oglądanych na TV (brutalne, ale prawdziwe).
(06 Feb 13:19)
Skoda S2000 po wypadku [ujęcie od strony pilota]
http://1.bp.blogspot.com/_B9NUx7yfD4g/TU6RT6YeuhI/AAAAAAAAAJA/t_UnkFa_prc/s1600/kubica+3.JPG
(06 Feb 13:31)
Cytuje wypowiedz użytkownika Mariusza Niewiary z facebooka LRGP:
“W poważniejszym stanie jest jego noga. Te informacje o amputacji dłoni mogą być przedwczesne. Szyna bariery rozcięła samochód i trafiła Roberta” – powiedział polski kierowca rajdowy Leszek Kuzaj w rozmowie z TVN 24″
(06 Feb 13:37)
Te zdjęcia Kubicy na noszach niezapowiadają dobrych wiadomości. Miejmy nadzieję, że wróci szybko do zdrowia.
(06 Feb 13:48)
http://www.f1today.nl/20110206/video-en-fotos-crash-robert-kubica-in-rally.html
(06 Feb 13:53)
cytat
13.50 – rzecznik szpitala dementuje informację o możliwej amputacji dłoni Kubicy Wszystkie informacje poznamy o godzinie 14.00, wtedy ma zostać podany oficjalny komunikat medyczny
(06 Feb 13:59)
Od strony kierowcy: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs286.snc6/181466_187267421308015_100000742748957_507184_6155025_n.jpg
(06 Feb 14:04)
myślałem, że bedzie to gorzej wyglądać… może nie będzie tak źle
(06 Feb 14:06)
Z WP: “Doktor Carrozzino ze szpitala Santa Corona poinformował, że Kubica został poddany badaniom w celu oszacowania ewentualnych uszkodzeń organów wewnętrznych i mózgu. Zapytany o możliwość amputacji ręki, Carrozzino odpowiedział, że żadna decyzja nie została jeszcze podjęta. “Decyzja o amputacji nie może zostać podjęta pochopnie. Nie zaprzeczam ani nie potwierdzam”.”
(06 Feb 14:06)
tu jeszcze trochę więcej zdjęc
http://gallery.ru/watch?a=Cp7-f3er
(06 Feb 14:12)
Na zdjęciu na noszach Robert jest zaintubowany. Jeśli był przytomny bezpośrednio po wypadku, lekarze mogli wprowadzić go w stan śpiączki farmakologicznej ze względu na podejrzenie urazu czaszkowo-mózgowego lub rdzenia kręgowego.
Zmroziło mnie.
Już mam niedziele z głowy.
(06 Feb 14:15)
Robert podobno przejdzie operację dłoni, ale co dokłądnie nie podali
(06 Feb 14:36)
Skoda po wypadku : http://www.youtube.com/watch?v=78smQo6ZRk8
Wygląda to poważnie;/ Barierka weszła przodem, zwróćcie uwagę na dużą dziurę ;/
(06 Feb 14:46)
oglądając ten film i tą dziurę cieszę się ,że on żyje
(06 Feb 14:40)
Ze zdjęć wynika że uderzenie było raczej przodem pod ostrym kontem bo nie przytarł bokiem tylko go obróciło (brak śladów na drzwiach). Uszkodzony nadgarstek wynika pewnie z tego że do końca kontrował i nie rozciągnął rąk do siebie.
W takim układzie przypuszczam że pęknięcia miednicy się nie potwierdzą bo cały impet uderzenia zadziałał do przodu a nie w bok.
(06 Feb 14:44)
Przydałby się oddzielny wątek ( prośba do administratora)!
(06 Feb 14:49)
Nasz admin najprawdopodobniej nic jeszcze nie wie. Przebywa sobie gdzieś nieświadomy na weekendzie. Albo właśnie wraca do domu w pędzie żeby stworzyć nowy wątek…
(06 Feb 14:50)
Nie nakręcajmy się. Dla dziennikarza opatrzenie zadrapania to już poważna operacja. Na fakty dopiero przyjdzie pora.
(06 Feb 14:58)
Mam nadzieje, że obrażenia nie są poważne( idę na przeciw docierającym do mnie informacją). Pragnę podzielić się z Wami jednak moją refleksją.
Gdy jakiś czas temu przeczytałem, że Robert zamierza w lutym uczestniczyć w rajdzie, pomyślałem sobie, że jest to oznaką chyba braku odpowiedzialności u Roberta, i profesjonalizmu zespołu LR.
Reszta kierowców formuły 1 wykorzystuje ten czas na przygotowania do sezonu, a nie sprawiając sobie frajdę, igrając.
Jesteśmy świadkami skutków właśnie tej decyzji. Sezon zmarnowany, a nie wiadomo czy i nie kariera.
(06 Feb 15:20)
Lotus Renault GP – The Official
After extensive medical checks, Robert has been diagnosed with multiple fractures to his right arm, leg and hand. He is undergoing surgery at the Santa Corona Hospital.