A ja mam takie dziwne pytanie, ale narodziło się w mojej głowie podczas oglądania tego materiału. Czy RBR nie będzie miał większych problemów z ustawieniami, które zmniejszą degradację opon.? Mam na myśli to, że mając największy docisk, mogą dogrzewać opony bardziej, co przy szybszych kółkach może doprowadzić do szybszego przegrzania się gumy. Coś w tym jest, czy coś mi się pomieszało?
P.S. Czy ta wyraźna “dwójka” na końcu materiału dobitnie wskazuje miejsce Marka w szeregu Red Bulla?
Może i miał, choć myślach nie czytam. Chociaż tymbardziej dziwi mnie pytanie, ponieważ mimo wielu zapewnień teamu o równym traktowaniu kierowców, sytuacja przez cały sezon była jasna: Vettel jest numerem jeden.
(28 Feb 10:35)
Materiał OK! W każdym razie nie wiem dlaczego ale lubię tego człowieka, przynajmniej przez to w jaki sposób się prezentuje.
(28 Feb 18:26)
A ja mam takie dziwne pytanie, ale narodziło się w mojej głowie podczas oglądania tego materiału. Czy RBR nie będzie miał większych problemów z ustawieniami, które zmniejszą degradację opon.? Mam na myśli to, że mając największy docisk, mogą dogrzewać opony bardziej, co przy szybszych kółkach może doprowadzić do szybszego przegrzania się gumy. Coś w tym jest, czy coś mi się pomieszało?
P.S. Czy ta wyraźna “dwójka” na końcu materiału dobitnie wskazuje miejsce Marka w szeregu Red Bulla?
(01 Mar 12:32)
Mistrz świata dostaje 1, więc nie było innej opcji.
(02 Mar 17:38)
Wydaje mi się, ze SANTOS112 miał na myśli głębszy sens tego ujęcia…
(02 Mar 22:10)
Może i miał, choć myślach nie czytam. Chociaż tymbardziej dziwi mnie pytanie, ponieważ mimo wielu zapewnień teamu o równym traktowaniu kierowców, sytuacja przez cały sezon była jasna: Vettel jest numerem jeden.