widocznie nie wplynelo to znaczaco na bolid a zmiana nosa to troszke dluzszy pit. druga sprawa to mega brudny bolid. czy to jest guma? bo nie wydaje mi sie zeby asfalt sie az tak pocil.
Może dawał jakąś przewagę albo posłużył do testu. Musiało się z nim dziać coś ciekawego. Pamiętam, że w zeszłym roku (nie pamiętam które GP) Massa miał problem z przednim skrzydłem – przekrzywiła się jedna z lotek w efekcie kontaktu. Planowana była wymiana, ale kilka okrążeń później inżynier powiedział, że to przynosi zyski. Może coś w tym stylu się stało z Kobayashim. Albo nowy system chłodzenia 😀
Sam Kobayashi powiedział, że uszkodzenie nie dawało żadnych strat więc nie było sensu go wymieniać. Jedynym efektem tej dziury było strasznie ubrudzony brudem i kurzem kombinezon 😉
Nie sądzę, żeby to uszkodzenie powodowało jakieś straty w czasach okrąrzeń, a wymiana całego skrzydła to dodatkowa strata w pitstopie.
Już były przypadki, że kierowcy z uszkodzonymi skrzydłami kręcili nawet lepsze czasy…
(21 Apr 14:04)
widocznie nie wplynelo to znaczaco na bolid a zmiana nosa to troszke dluzszy pit. druga sprawa to mega brudny bolid. czy to jest guma? bo nie wydaje mi sie zeby asfalt sie az tak pocil.
(21 Apr 14:17)
Pewnie guma, zwróciliście uwagę na to jak tor wygląda pod koniec GP? Masa kawałków opon po za torem jazdy.
(21 Apr 14:19)
Może dawał jakąś przewagę albo posłużył do testu. Musiało się z nim dziać coś ciekawego. Pamiętam, że w zeszłym roku (nie pamiętam które GP) Massa miał problem z przednim skrzydłem – przekrzywiła się jedna z lotek w efekcie kontaktu. Planowana była wymiana, ale kilka okrążeń później inżynier powiedział, że to przynosi zyski. Może coś w tym stylu się stało z Kobayashim. Albo nowy system chłodzenia 😀
(22 Apr 15:29)
To było na GP Hiszpani ( wydaje mi się że to Alonso jechał z tym skrzydłem) i to nie była chyba tylko jedna lotka ale cały bok skrzydła był niżej
(21 Apr 15:21)
Sam Kobayashi powiedział, że uszkodzenie nie dawało żadnych strat więc nie było sensu go wymieniać. Jedynym efektem tej dziury było strasznie ubrudzony brudem i kurzem kombinezon 😉
(21 Apr 16:44)
Przynajmniej miał chłodzenie 🙂 a przypadek z Massą też pamiętam.
(21 Apr 20:25)
Może nowy F-duct?
(21 Apr 20:25)
Sorry za OT ale dzisiaj na stronie LRGP ukazał się wywiad z Robertem Kubicą.
http://lotusrenaultgp.com/4758-Robert-Kubica-rozmawia-ze-swoimi.html
(21 Apr 20:33)
Tak jest, są pierwsze słowa Roberta to bardzo dobra wiadomość
(22 Apr 11:23)
Nie sądzę, żeby to uszkodzenie powodowało jakieś straty w czasach okrąrzeń, a wymiana całego skrzydła to dodatkowa strata w pitstopie.
Już były przypadki, że kierowcy z uszkodzonymi skrzydłami kręcili nawet lepsze czasy…