Mam nadzieję, że będzie kilka zdjęć LRGP. Od tego wyścigu zmodyfikowali lekko malowanie (jest trochę więcej Lotusa), któremu bym się dokładniej przyjrzał.
Swoją drogą sugerując się wynikami drugiej sesji treningowej to widać, że LRGP dalej spada w klasyfikacji i obecnie rywalizują z Sauberem. Oby w kwalifikacjach i wyścigu było lepiej. Mercedes za to idzie do przodu i konkurują już z Ferrari. Pozytywnie zaskoczył mnie Team Lotus, Kovalainen pokonał Sutila a i do di Resty już tak dużo nie brakowało. Widać, że robią duże postępy ale i też FI wygląda, że wraca do “formy” sprzed lat…
No to fajnie, ze po piatkowych treningach jestes w stanie ocenic pozycje LRGP, tymbardziej, ze Petrov jezdzil z zepsutym KERS a Heidfeld tsstowal jakies nowe ustawienia i czesci. Dopiero po sobotnim porannym treningu mozna bedzie powiedziec cos wiecej a wyscig jest dopiero jutro. Poprzez nowe opony i tak w tej chwili oprocz tego, ze BRB jest najszybszy o reszcie nie mozna powiedziec nic…
Co do tematu to odrazu rzucilo mi sie w oczy wyzej zawieszone tylnie zawieszenie RBR.
No i ta ogromna dziura wylotowa… tam tez cos musi byc na rzeczy..
(20 May 13:55)
Na zdjęciu numer 9 widać jak wysoko zawieszony jest tył RB7
(20 May 16:26)
Mam nadzieję, że będzie kilka zdjęć LRGP. Od tego wyścigu zmodyfikowali lekko malowanie (jest trochę więcej Lotusa), któremu bym się dokładniej przyjrzał.
Swoją drogą sugerując się wynikami drugiej sesji treningowej to widać, że LRGP dalej spada w klasyfikacji i obecnie rywalizują z Sauberem. Oby w kwalifikacjach i wyścigu było lepiej. Mercedes za to idzie do przodu i konkurują już z Ferrari. Pozytywnie zaskoczył mnie Team Lotus, Kovalainen pokonał Sutila a i do di Resty już tak dużo nie brakowało. Widać, że robią duże postępy ale i też FI wygląda, że wraca do “formy” sprzed lat…
(21 May 07:36)
@Ravf
No to fajnie, ze po piatkowych treningach jestes w stanie ocenic pozycje LRGP, tymbardziej, ze Petrov jezdzil z zepsutym KERS a Heidfeld tsstowal jakies nowe ustawienia i czesci. Dopiero po sobotnim porannym treningu mozna bedzie powiedziec cos wiecej a wyscig jest dopiero jutro. Poprzez nowe opony i tak w tej chwili oprocz tego, ze BRB jest najszybszy o reszcie nie mozna powiedziec nic…
Co do tematu to odrazu rzucilo mi sie w oczy wyzej zawieszone tylnie zawieszenie RBR.
No i ta ogromna dziura wylotowa… tam tez cos musi byc na rzeczy..