Zespół Lotus zaskoczył wszystkich publikując bez zapowiedzi pierwsze zdjęcie nowego bolidu oznaczonego symbolem E23. Jednocześnie nie potwierdziły się informacje, że ekipa z Enstone przymierza się do zmiany barw.
Właśnie miałem napisać, że sidepody przypominają mi te z Caterhama – jakby je ktoś siekierką poobcinał (przynajmniej na wysokości chłodnic i silnika, bo dalej wszystko wydaję się dosyć ładnie upakowane).
A to Ci niespodzianka! Faktycznie, nic nie słyszałem, by zapowiadana była jakaś prezentacja. A tutaj o – wchodzę i widzę foteczki.
Mnie się podoba, dobrze, że barw nie zmieniono. To byłoby raczej działanie na niekorzyść. Jak widać na załączonych fotach – przecież jest nadzwyczaj okej, ciekawy wygląd.
Patrzę na te grafiki z każdej strony i coraz bardziej nie mam pojęcia o co chodzi z tymi sidepodami, w czym on są mniej “wyrafinowane” (wyrafinowane… sidepody?! wtf?!) lub bardziej “ciosane”, niż np. sidepody ubiegłorocznego Merca?
Spójrz na ubiegłorocznego Mercedesa i na Lotusa z tego roku i spójrz jak proste i szerokie w porównaniu z Mercem są sidepody Lotusa w okolicach połączenia z podłogą. Możliwe, że to tylko wersja “prasowa” Lotusa a na testach zobaczymy cos innego nie mówiąc już o Australii.
Dobrze. Łopatologicznie. Spójrz na Mercedesa na napis PETRONAS na siedpodzie. sidepod jest szeroki tylko na samej gorze powyzej i ew na wysokosci tego napisu. Niżej jest wąski i łączenie z podłoga jest dużo węziej niż napis Petronas. W lotsie cały sidepod na wysokości napisu EMC2 jest szeroki i ponizej tego napisu tez jest szeroki. Zwęża się trochę przy podłodze ale i tak w stosunku do Mercedesa jest szeroki…
yyyyyyy, ale gdzie są te różnice? Gdzie ukrywa się ta niebywała różnica podcięć i ciosania oraz w opozycji, nieciosania siekierą? Nie widzicie tam aby towarzysze dokładnie to, co chcecie widzieć?
(26 Jan 15:10)
No przynajmniej bez kinola.
(26 Jan 15:24)
Ciekawie wyglądają te wlotu pod Airboxem.
(26 Jan 15:30)
Sekcje boczne nie wygladaja zbyt wyrafinowanie, jakby 5 minut roboty w paincie. To pewnie robocza wersja.
(26 Jan 17:30)
Odnośnie malowania jeszcze jedna moja uwaga – fajnie w sumie, że wróciły czerwone lusterka.
(26 Jan 17:30)
No i gdzie to SONY?!
hehe ;p
(26 Jan 18:37)
Właśnie miałem napisać, że sidepody przypominają mi te z Caterhama – jakby je ktoś siekierką poobcinał (przynajmniej na wysokości chłodnic i silnika, bo dalej wszystko wydaję się dosyć ładnie upakowane).
(26 Jan 21:05)
A to Ci niespodzianka! Faktycznie, nic nie słyszałem, by zapowiadana była jakaś prezentacja. A tutaj o – wchodzę i widzę foteczki.
Mnie się podoba, dobrze, że barw nie zmieniono. To byłoby raczej działanie na niekorzyść. Jak widać na załączonych fotach – przecież jest nadzwyczaj okej, ciekawy wygląd.
(26 Jan 22:58)
Patrzę na te grafiki z każdej strony i coraz bardziej nie mam pojęcia o co chodzi z tymi sidepodami, w czym on są mniej “wyrafinowane” (wyrafinowane… sidepody?! wtf?!) lub bardziej “ciosane”, niż np. sidepody ubiegłorocznego Merca?
(27 Jan 11:31)
Spójrz na ubiegłorocznego Mercedesa i na Lotusa z tego roku i spójrz jak proste i szerokie w porównaniu z Mercem są sidepody Lotusa w okolicach połączenia z podłogą. Możliwe, że to tylko wersja “prasowa” Lotusa a na testach zobaczymy cos innego nie mówiąc już o Australii.
(27 Jan 12:50)
Spoglądam i nadam nie mam pojęcia o czym mówisz.
Co, gdzie? To samo.
(27 Jan 13:23)
Dobrze. Łopatologicznie. Spójrz na Mercedesa na napis PETRONAS na siedpodzie. sidepod jest szeroki tylko na samej gorze powyzej i ew na wysokosci tego napisu. Niżej jest wąski i łączenie z podłoga jest dużo węziej niż napis Petronas. W lotsie cały sidepod na wysokości napisu EMC2 jest szeroki i ponizej tego napisu tez jest szeroki. Zwęża się trochę przy podłodze ale i tak w stosunku do Mercedesa jest szeroki…
(27 Jan 18:18)
yyyyyyy, ale gdzie są te różnice? Gdzie ukrywa się ta niebywała różnica podcięć i ciosania oraz w opozycji, nieciosania siekierą? Nie widzicie tam aby towarzysze dokładnie to, co chcecie widzieć?
http://www.omnicorse.it/img/articoli/evidenza/37585_.jpg
http://www.f1talks.pl/wp-content/gallery/e23/e23_hybrid_015.jpg
A w innym ujęciu, jak klasyfikują się sidepody np. tego Williamsa
Super małe i nic a nic nie ciosane, bo to był szybki samochód, czy jednak wielkie i niezbyt “wyrafinowane”, jakimi stałyby się niechybnie ze znakiem Lotusa na nosie?
http://cdn-4.motorsport.com/static/img/mgl/1600000/1650000/1659000/1659300/1659304/s1_1.jpg
(27 Jan 21:38)
Dobra nie będę tracił czasu na tłumaczenie Ci tego bo nie zrozumiesz…
(27 Jan 10:15)
Po zdjęciach wnioskuję że jest to mistrzowska konstrukcja. Forza lotus.
(27 Jan 12:44)
Ciekawe te 3 wloty airboxa pewnie wielki intercooler tam siedzi 😀
(27 Jan 19:40)
Czemu nie ma DRS?